השוק

גרושתו של ג'ף בזוס חוגגת: 2.1 מיליארד דולר בשנה

אשת העסקים והפילנתרופית מקנזי סקוט תרמה סכום גבוה לאין שיעור לארגוני בריאות, חינוך ודיור בר השגה במהלך השנה החולפת. מאז 2019 תרמה לא פחות מ-16.5 מיליארד דולר. בעוד פרסומים קודמים נשאו הסברים ביחס לסיבת התרומה, הפעם סקוט הסתפקה בהודעה קצרה שנפתחה במשפט: "אני נרגשת להעלות את המודעות ל-360 הארגונים המצוינים האלה"
מערכת ice | 
מקנזי סקוט (צילום טוויטר/ מקנזי סקוט)
אשת העסקים והפילנתרופית מקנזי סקוט תרמה 2.1 מיליארד דולר בשנה החולפת, כך לפי פרסום באתר הבית שלה Yield Giving. על פי נתונים שדווחו בסוכנויות הידיעות השונות, מאז שנת 2019 סקוט תרמה לא פחות מ-16.5 מיליארד דולר. בעוד פרסומים קודמים נשאו הסברים ביחס לסיבת התרומה, הפעם סקוט הסתפקה בהודעה קצרה.
 
"אני נרגשת להעלות את המודעות ל-360 הארגונים המצוינים האלה, שכל אחד מהם יוכל להיעזר בעוד בני ברית", ציינה סקוט, "אני מוקסמת מכל הדרכים שבהן אנשים עובדים יחד כדי לתת אחד לשני רצון טוב ותמיכה". הפוסט הקצר והתמציתי מנוגד לדרך בה על פי רוב פילנתרופים אחרים מפרסמים את מעשיהם. גבריאלה פיצג'רלד, מנכ"לית פנורמה גרופ, חוקרת את השפעת התרומות של סקוט ציינה: "יש בהודעה 54 מילים. כמו שיר הייקו".
 
על פי כלכליסט, שלוש תרומות הן בסכום של 25 מיליון דולר כאשר כל אחת לארגון מרסי האוסינג שדואג לדיור בר-השגה, ארגון המסייע לנשים הרות בשם אפסטרים USA, וארגון להכשרת נוער שנקרא Year Up. סקוט היא תורמת גדולה בנושאים הקשורים לחינוך, שיוויון מגדרי, בריאות ודיור.
   
למשל, קרן נאמנות הקרקע של קהילת סן פרנסיסקו קיבלה מסקוט תרומה של 20 מיליון דולר, תרומה שמהווה פי עשרה מהתקציב השנתי שלה. חלק נכבד מתרומותיה של סקוט התמקדו השנה בארגוני דיור בר-השגה, כולל קרנות נאמנות קהילתיות, קבוצות התומכות בדיור בר-השגה, וכאלה המספקות ייעוץ משפטי שלעתים קרובות מייצגות דיירים שזקוקים לדיור או פונו מבתיהם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה