השוק

משרד הביטחון בעסקת ענק: מה רכש בכ-59 מיליון שקל?

עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי (85%), הודיעה כי קיבלה הזמנות חדשות ממנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה״ר), לייצור ואספקה של מכלולים בסכום כולל של כ-59 מיליון שקל, לאספקה על פני תקופה של כ-3.5 שנים. אז מה בדיוק ירכוש משרד הביטחון בסכום הזה?
מערכת ice | 
עשות אשקלון (צילום אגף דוברות וקשרי ציבור משרד הביטחון)
עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי (85%), הודיעה היום (שני) כי קיבלה הזמנות חדשות ממנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה״ר), לייצור ואספקה של מכלולים הכוללים חלקי חילוף לממסרות 1200 ו-1500, מתלים, הינעים ושיקום ממסרות 1200 בסכום כולל של כ-59 מיליון שקל, לאספקה על פני תקופה של כ-3.5 שנים. 
במהלך שנת 2023, ועד מועד דוח זה, התקבלו הזמנות ממשרד הביטחון בסך כספי מצטבר של כ-386 מיליון שקל (כולל כ-61 מיליון שקל שהתקבלו בדולר סיוע). בנוסף לכך, התקשרה החברה בהסכם מסגרת לשלוש שנים מול לקוח בטחוני מקומי לייצור מכלולים מרכזיים לפרויקטים בהיקף כספי צפוי כולל של כ-17 מיליון שקל. מדובר בפריטים חדשים ומורכבים שעשות אשקלון תייצר לראשונה עבור הלקוח.
 
מנכ"ל עשות, אלי דמרי: "מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", החברה ממשיכה בפעילותה באופן שוטף, תוך תמיכה מלאה במשרד הביטחון בפרט ובכלל לקוחותיה בארץ ובעולם בכל תחומי הפעילות, כולל עמידה מלאה בצרכים המיוחדים ובאספקות הנדרשות".
"קצב קבלת ההזמנות ממשרד הביטחון, התגבר משמעותית במהלך הרבעון הרביעי בהמשך לפרוץ המלחמה. חלק מההזמנות הינם לחלקי חילוף של מוצרים שבשנים קודמות לא הוזמנו מהחברה ומדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות הקבוצה. קבלת ההזמנה מגדילה באופן משמעותי את צבר ההזמנות של החברה ומהווה ציון דרך חשוב מאד בחיזוק מעמדה של החברה כמובילה עולמית וטכנולוגית בתחום הביטחוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה