השוק

הפתרון לשריפות בשעת חירום? אורטק בשת"פ עם חברה קנדית

בעקבות ירי טילים ומקרי חירום נוספים, נוצרות שריפות רבות ויש צורך במשאבת מים - אבל השטח לא תמיד מאפשר נגישות. אורטק מערכות הישראלית חתמה עם טרידנט הקנדית לשיווק בלעדי של המשאבה הקומפקטית והעוצמתית שמאפשרת נגישות לכל תוואי שטח

מערכת ice | 
משאבת טרידנט (צילום יחצ אורטק)
אורטק מערכות מיגון חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Trident הקנדית. טרידנט מתמחה בתחום מערכות שאיבה חדשניות וקומפקטיות, המאפשרות להתמודד עם שריפות, שיטפונות ומצבי חירום נוספים. החברה פיתחה פטנט המאפשר למשאבה עצמת שאיבה של משאבות קיימות היום בשוק, הגדולות ממנה פי 6.
במסגרת שיתוף הפעולה תשווק אורטק את מוצרי טרידנט באופן בלעדי בשוק הישראלי לרשויות מקומיות בארץ וגופים מוסדיים. המערכת, השוקלת 275 ק"ג, מספקת עוצמה שוות ערך למערכות שמשקלן 6.5 טון, המצריכות משאית מנוף וסיוע של צוות אנושי: 1.6 ק"מ מנקודת השאיבה, מתקבלת עוצמת ספיקה של כ-4 קוב/דקה ובמרחק 3.2 ק"מ מנקודת השאיבה, מתקבלת עוצמת ספיקה של כ-2 קוב/דקה.
 
ממדיה של המערכת מאפשרים לשנע אותה בקלות ובמהירות על גבי שני טרקטורונים לכל מקום בו היא נדרשת, ולספק עבירות בכל שטח והעברת המים למרחקים גדולים. טרקטורון ראשון משנע את המשאבה שהיא בעוצמת שאיבה: 8 קוב/דקה ובמשקל 275 ק"ג (צריכת סולר כ-16 ליטר/שעה). הטרקטורון השני משנע את הצנרת, שהיא באורך 1200 מ' ובקוטר 4 צול.
את חתימת העסקה בין הצדדים הוביל מצד אורטק עו"ד אבידע שטרן, היועץ המשפטי של החברה. רן נאור מנכ"ל אורטק מערכות מיגון: "מאז תחילת המלחמה נמצא מערך הכבאות וההצלה במצב חירום מלא. לכך מצטרף מועד המלחמה והשיטפונות וההצפות הפוקדים את הערים לאחר כל מערכת גשם סוערת. מערכת השאיבה החזקה והקומפקטית, תאפשר לרשויות המקומיות ולכוחות ההצלה להגיע לכל מקום בו תידרש ולסייע בשטח במהירות ויעילות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה