השוק

קרסו נדל"ן חוגגת: ביקושים גבוהים פי 3 מהסכום שביקשה

החברה השלימה את השלב המוסדי בהרחבת אג"ח א' ועם ביקושים גבוהים פי 3 מהסכום אותו ביקשה החברה, בקרסו נדל"ן יכולים לחגוג לאחר הנפקה מוצלחת וקבלת אמון מהמשקיעים
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90)
חברת הנדל"ן הגדולה קרסו, הפועלת בתחומי הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים, השלימה אמש (שני) את השלב המוסדי במכרז להרחבת אג"ח א' של החברה. זאת כאשר התקבלו בחברה ביקושים הגבוהים פי שלושה מהסכום אותו ביקשה החברה לגייס במכרז.
החברה החליטה, לאור קבלת הביקושים הגבוהים, להגדיל את סכום הגיוס לכ-300 מיליון שקל. אג"ח סדרה א', הינן שקליות לא צמודות, בעלות מח"מ של 3.5 שנים, מדורגות  'ilA' ע"י מעלות.
בדוחות הכספיים של החברה לתשעת החודשים הראשונים של השנה החולפת, דיווחה קרסו נדל"ן על הכנסות ממכירת דירות ומקרקעין שהסתכמו בכ-281 מיליון שקל, זאת כאשר במהלך התקופה מכרה החברה 109 יח"ד בתמורה כוללת של 331 מיליוני שקל (ללא מע"מ) ברווחיות גבוהה יותר. 
הרווח הנקי של החברה בתקופת הדו"ח הסתכם בכ-17 מיליון שקל. לחברת קרסו נדל"ן הון עצמי בסך של כ- 1.279 מיליארד שקל, אשר מיוחס לבעלי המניות ויחס הון עצמי למאזן, עומד על כ- 36%.
 
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן אמר לאחר ההנפקה: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הרב. ההנפקה המוצלחת צפויה לסייע לקרסו נדל"ן להוזיל את עלויות המימון ולתמוך בתכניותיה העסקיות של החברה תוך שמירה על חוזקה ואיתנותה הפיננסית של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה