השוק

היזם הישראלי משיק ברומא מלון חדש: העלות המטורפת נחשפת

היזם הישראלי רון בן חיים בעל רשת בתי המלון Presice השיק ברומא בירת איטליה את המלון Precise House Mantegna Roma הממוקם ברובע Tor Marancia שעובר בימים אלה מתיחת פנים רצינית, המלון עצמו כולל אירוח עיצוב מוקפד, מחירים אטרקטיביים ומיקום אסטרטגי
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
רשת בתי המלון Presice של היזם הישראלי רון בן חיים השיקה לאחרונה ברומא בירת איטליה את המלון Precise House Mantegna Roma הממוקם ברובע Tor Marancia ועובר בימים אלה מתיחת פנים רצינית בעלות של 25 מיליון שקלים.
המלון שהוקם לפני 14 שנים מתפרש על שטח של 15,000 מ"ר, כולל 330 חדרים, מתוכם 31 סוויטות וגם אולם כנסים ענק שיכול לאכלס עד 1,000 איש. כמו כן גם ישודרגו החדרים ותיפתח במלון מסעדת שף וספא יוקרתי.
כזכור לבן חיים בן ה-59 המתגורר בשנים האחרונות בגרמניה מספר מלונות ברחבי איטליה. בראיון בעבר סיפר כי החל את דרכו בשירות חדרים בטבריה, ולאחר מכן היה מבעלי מלון פלאזה. לפני שהחל לפתוח מלונות ברחבי איטליה היה בן חיים אחד מהצוות שחנך את מלון פארק היאט ביוהנסבורג בדרום אפריקה.
 
רשת Presice נוסדה בשנת 2005 וכוללת 18 בתי מלון ואתרי נופש בחמש מדינות, במלון Precise Tale Berlin Potsdamer Platz בברלין ממוקמת המסעדה של השף אסף גרניט, ברטה, והוא האחרון שנבנה מחוץ לאיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה