השוק

שופרסל בדרך לידיים חדשות: מי תקבל פיצויים ב-100 מיליון שקל?

התפתחות דרמטית ברכישת קבוצת שופרסל: האחים שלומי ויוסי אמיר הגיעו לסיכום עם יו"ר פז הראל לוקר, על קיצור תקופת אי התחרות שלהם, זאת בתמורה לתשלום פיצויים של 100 מיליון שקל לפז
מערכת ice |  1
שופרסל (צילום vecteezy, unsplash)
התפתחות דרמטית ברכישת קבוצת שופרסל: האחים שלומי ויוסי אמיר הגיעו לסיכום עם יו"ר פז הראל לוקר, זאת לאחר שמכרו ב-2021 את רשת פרשמרקט לפז, על קיצור תקופת אי התחרות שלהם, זאת בתמורה לתשלום פיצויים של 100 מיליון שקל לפז.
על פי הדיווח ב"כלכליסט", תקופת אי התחרות אמורה להסתיים בסוף השנה הנוכחית, אך כאמור האחים אמיר הסכימו לקיצוץ משמעותית של הזמן בתמורה לפיצויים. בנוסף דווח כי הם התחייבו שלא לקחת עובדים מפז עד סוף שנת 2025. כזכור, האחים אמיר הגישו הצעה לרכוש 24.9% תמורת שווי של 6 מיליארד שקל.
 
פריצה הדרך הזו מגיעה יממה אחרי דיווחים דרמטיים במיוחד, במסגרתם עוד מספר אנשי עסקים נכנסו לתמונה של רכישת קבוצת שופרסל. בין אנשי העסקים ניתן למצוא את איש העסקים צביקה ויליגר, בעלי השליטה בחברת המזון ויליפוד, שהגיש הצעה לרכישת 24.9% מזכויות ההון וההצבעה של שופרסל בע"מ, לפי שווי של 6.5 מיליארד שקל.
אך דווקא מי שעשו בימים האחרונים רושם כקרובים ביותר לרכישה הם קבוצת משקיעים אמריקאית בראשותו של איש העסקים האמריקאי מייקל אלפרט, אך על פי הדיווח, הקבוצה עדיין לא הגישה הצעה רשמית לרכישה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולון
    יוסי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם צביקה וייליגר יקנה אותם ויכניס את כל המגוון שלו בבמות לתוך כל הרשת הוא עשה את עסק חייב
    סגור