רכילות עסקית

תיירות בזמן המלחמה: סוכנים מדרום אמריקה הגיעו לסיור בארץ

השבוע הגיעו סוכנים מדרום אמריקה (קולומביה, מיאמי, ברזיל ואל סלבדור) לסיור בארץ ומלון רמדה נתניה מרשת מלונות נבל דוד אירח אותם בטרקלין העסקים של המלון בקבלת פנים בקומה 15 הצופה אל הים ואחר כך לארוחת צהריים חגיגית ומרגשת עם מפונים מהדרום והצפון שמתארחים במלון מאוקטובר

מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
איתי אשל מנכ"ל מלון רמדה נתניה וסמנכ"ל השיווק שי גרינבוים אירחו השבוע קבוצה של עשרות סוכני נסיעות ותיירות מדרום אמריקה (קולומביה, מיאמי, ברזיל ואל סלבדור) שהגיעו לסיור בארץ על מנת להביא קבוצות תיירים לטיולים וחופשות בישראל. המשלחת הגיעה ביוזמת דוד שרמן הבעלים המיתולוגי של מדינה טורס והיום הבעלים של חברת מארל טורס.
הסוכנים הזרים התקבלו בקבלת פנים חגיגית ומפוארת בקומה ה-15 של המלון הצופה אל הים. אחר כך המשיכו לארוחת צהריים חגיגית ומרגשת עם מפונים מהדרום והצפון שמתארחים במלון מאוקטובר.
דו"ח של חברת ניתוח המידע התיירותי Forward Keys בחן את נתוני הזמנת הכרטיסים וכמות הנחיתות וההמראות בעולם שלושה שבועות לפני טבח 7 באוקטובר ושלושה שבועות אחריו, מצא כי עולם התיירות כולו ספג מכה כלכלית בעקבות המלחמה.
 
בשלושת השבועות שלאחר פרוץ המלחמה 5% פחות כרטיסים מאשר בתקופה המקבילה שלפניה. המזרח התיכון, כמובן, חווה את הדעיכה העזה ביותר – 26% ירידה בהזמנת כרטיסי טיסה באזור - אבל הוא ממש לא היחיד להיפגע מהמלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה