רכילות עסקית

נשיא המדינה לשעבר זכה בקמפיין חדש: זה הסכום שירוויח

נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין, זכה בקמפיין חדש בו הוא יעשה קריינות לפרסומת החדשה של המותג יכין, שתעלה בימים הקרובים לאוויר. זה הסכום אותו הרוויח
מערכת ice | 
ראובן ריבלין (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
נשיא מדינת ישראל לשעבר, רובי ריבלין, זכה בקמפיין חדש שמובל על ידי משרד הפרסום "קרקס", במסגרתו הוא ילווה בקולו את הפרסומות החדשה של המותג יכין, שיעלה בימים הקרובים לאוויר. 
בהודעת יחסי הציבור שנשלחה לתקשורת, נכתב: "בצביון קולו הייחודי והאהוב, כבוד הנשיא לשעבר מלווה עם המון רגש את התיאורים המיוחדים לסרטים שצולמו בארץ ובניגונו העמוק והמרגש חותם במסר: יכין, הרבה יותר מירקות". 
 
ב-N12 נחשף היום (שלישי) כי עבור הקריינות שלו לפרסומות ריבלין יגרוף לכיסו בין 50 אלף שקל ל-100 אלף שקל. על פי הדיווח, הנשיא לשעבר יתרום את כל ההכנסות מהקמפיין לעמותות וארגונים חברתיים במדינה, בעיקר בענף החקלאות.
לדברי יכין: "החיבור מתחיל בחקלאים שעובדים את אדמת הארץ, ממשיך באגרונומים המקצועיים עמם נבחרים מיטב זני הירקות, עד הגיענו לכל ישראל. המותג יכין ימשיך לעשות כמיטב יכולתו לספק לצרכנים הרבים, תוצרת מקומית משובחת איכותית. בתקווה ואמונה לאחדות ושגשוג לכל עם ישראל הרבה".
קמפיין המיתוג של מותג המזון יכין הינו פרי עבודת מחקר אסטרטגי ופיתוח שפת תקשורתית תואמת לחזון וערכי המותג הישראלי הוותיק. הקמפיין יעלה באוויר בימים הקרובים, לפני חג הפסח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה