רכילות עסקית

המולטי מיליארדר היהודי בהשקעת ענק בישראל: "דווקא בשעה זו"

מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסד על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית, פותח מחזור נוסף של התכנית היוקרתית למנהיגות עירונית בישראל. אלה הערים שירוויחו בענק
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
המלחמה הוכיחה ש'ביחד ננצח' איננה סיסמה חלולה אלא עוצמתה הגדולה ביותר של מדינת ישראל. מעבר לחיילי המילואים והמתנדבים שהתייצבו בהמוניהם, הראשונים לאחוז בהגה מיד עם פרוץ המלחמה היו רשויות השלטון המקומי אשר בזכות הקשר עם תושביהם ובשילוב המערכים הנכונים שנבנו בשגרה הצליחו לייצב ולנהל את המצב הכאוטי, הן בכוחות עצמם והן בשיתוף יוזמות אזרחיות.
כעת, מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסד על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית, פותח מחזור נוסף של התכנית היוקרתית למנהיגות עירונית. 
 
מרכז בלומברג-סגול הכריזו על 20 ראשי ערים, מנהיגות ומנהיגים המשקפים את הפסיפס של החברה הישראלית, שנבחרו להשתתף במחזור השני של תכנית המנהיגות. המטרה - לתמוך בראשי הרשויות למתן השירותים הטובים ביותר לתושבים שלהם לשיפור איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל.

התכנית תימשך כחצי שנה ותעסוק בהקניית מיומנויות ניהול מתקדמות שיועברו על ידי מיטב המרצים בארץ ויתמקדו, בין השאר, במנהיגות, ניהול צוותים, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות מבוססות נתונים, חדשנות בעולם המוניציפלי, ניהול משברי סייבר ועוד. התכנית משלבת הקניית ידע לצד כישורים פרקטיים המותאמים לעולם המוניציפלי וכן מקדמת רישות מקצועי בין ראשי הרשויות והמנהלים שלהם על ידי הקבוצה המגוונת ובאמצעות סטנדרט עבודה מקצועי בין-לאומי. 
ראשי הרשויות שנבחרו להשתתף במחזור השני של התכנית - ראיד דאקה - באקה אל גרבייה, ד"ר גלית שאו ל- עמק חפר, ליזי דלריצ' ה- גני תקווה,  יוסי ברודני - גבעת שמואל, ניר בן חיים - חדרה, חאבס אלעטאונה - חורה, קרן גרין - קדימה צורן, פראס בדחי - כפר קרע, עידו גרינבלום - קריית טבעון, יאיר רביבו - לוד, משה דוידוביץ - מטה אשר, דניאל עברי - משגב, יעקב גוטרמן - מודיעין עילית, רונן מרלי - נהריה, רועי לוי - נשר, אלי דוקורסקי - קריית ביאליק, ערן דורון - רמת הנגב, רועי גבאי - יבנה וגבריאל גאון - מזכרת בתיה.
איש העסקים והפילנתרופ יוסי סגול, מקים המרכז אמר "שותפי, מייק בלומברג, ואנכי מחויבים לעתיד השלטון המקומי והמנהיגות במדינת ישראל. אנו שמחים לקבל את 20 ראשי הערים החדשים לתוכנית המנהיגות במרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית".
סגול הוסיף "דווקא בשעה זו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים אדירים, חיזוק השלטון המקומי וראשי הערים הוא הכרחי ונחוץ. אנו מחויבים להמשיך ולהעצים את ראשי השלטון המקומי גם בעתיד".
התכנית מתקיימת במסגרת הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב בהובלת פרופ' משה צבירן, ראש מרכז בלומברג סגול למנהיגות עירונית ולשעבר דיקאן הפקולטה, ובניהולה של גב' אדית בר מנכ"לית המרכז. התכנית מתבצעת בשיתוף הדוק עם תכנית בלומברג-הרווארד - תכנית-האֵם שנוסדה על ידי קרן הפילנתרופיה העולמית של מייקל בלומברג ואוניברסיטת הרווארד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה