רכילות עסקית

עיריית חיפה נענתה למאות הבקשות: רחוב על שמו של יעקב שחר

מכבי חיפה והבעלים שלה איש העסקים יעקב שחר הגיעו היום לביקור חגיגי לאחר הזכייה באליפות בלשכת ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם. ראש העיר קיבלה צלחת אליפות ויעקב שחר קיבל את שלט הרחוב שעל שמו
מערכת ice |  1
יעקב שחר וקליש רותם (צילום האתר הרשמי של מכבי חיפה)
נשיא מכבי חיפה, איש העסקים יעקב (יענקל'ה) שחר הגיע עם אלופת המדינה בכדורגל היום (רביעי) ללשכת ראש העיר בחיפה לד"ר עינת קליש-רותם לקבל את ברכתה על ההישג האדיר שמכבי חיפה הביאה לעיר, במהלך הפגישה החגיגית, שחר העניק לקליש-רותם את צלחת האליפות והיא בתמורה העניקה לשחר את השלט של של הרחוב של שחר על שמו. 
לאחר מאות בקשות, עיריית חיפה נענתה בחיוב להעניק ליעקב שחר רחוב על שמו. גם נשיאה המיתולוגי של הפועל חיפה שהתאבד בתחילת שנות ה-2000 קיבל על שמו רחוב. בפגישה החגיגית של הקבוצה, שחר כאמור קיבל את שלט הרחוב על שמו שבו נכתב: "איש עסקים, פילנתרופ, נשיא ובעלים של מועדון הכדורגל 'מכבי חיפה' משנת 1992. בזכות תרומתו רבת השנים הפכה הקבוצה לאימפריית כדורגל בינלאומית אשר הביאה כבוד רב לעיר".
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר אמר לראש העיר: "אני מודה לך, גבירתי ראש העיר, שהזמנת אותנו לכאן. שמחתי שהיית אתנו גם במשחק ההכתרה וראית את הקהל הנפלא והעצום של מכבי. הצוות של המועדון עובד יום ולילה כדי להגיע בכל עונה להישגים"
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם התייחסה ואמרה:" עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר. אני מקווה שיהיו לכם את האנרגיות להמשיך להצליח ולהביא לעיר עוד הישגים, צלחות אליפות וגביעים ולהביא לנו כבוד גם כשאתם מייצגים את חיפה באירופה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אך אני יכול לדבר עם שחר?
    קונסטנטין קוסטי קומן 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי משהו חשוב ומעניין לדבר עם שחר למען אתיד הילדים בכדורגל,054-6263681 זה פלפון שלי,תודה למי שיכול לעזור לי.
    סגור