רכילות עסקית

חגג 17 והצמרת התייצבה: כך נראית מסיבת היחצן הצעיר

איש היח"צ הצעיר בישראל חגג את יום הולדתו ה-17, עובדה מפתיעה כשלעצמה, וחגג במסיבת ענק שכללה מאות אורחים מעולם העסקים והבידור, על התוכנית האמנותית: אמן שמיוצג במשרד 
מערכת ice |  1
אורי צרור (צילום ערן אלסטר)
אמש חגג איש יחסי הציבור הצעיר בישראל אורי צרור את יום הולדתו ה-17 באירוע מושקע וגרנדיוזי שהתקיים בבר "Matta" בתל אביב שהפך לערב אחד ל"ארץ החורף" כאשר זה היה הסגנון של האירוע. האורחים נהנו מהופעה מלאה של הזמר מאור אדרי המיוצג במשרדו של צרור. החלק המשעשע של הסיפור זה יחסי הציבור של המסיבה - שגם להם דאג צרור בעצמו. 
בגיל 17 בלבד הוא הצליח להוציא מהבית בערב חורפי שכזה למעלה מ-600 אורחים בהם גם עשרות סלבס מובילים ובהם: עומר דרור ונאיה פדרמן באירוע פומבי ראשון, מאור ונאור אדרי, ליהיא גרינר, חנה לסלאו, דרור קונטנטו, הראל מויאל, ליאם גולן, קווין רובין ודניאל קריסטייה, בר מיניאלי ושחר טבוך שהגיעו הישר מהופעה בפסטיגל אחרי ארבע הופעות ביום.
 
עוד הגיעו, טהוניה רובל, אוהד בוזגלו ובת הזוג אלכסה, שי יעקובוביץ' (חתונמי) ורומי נסט, גל אמיתי, אור שפיץ, מושיקו מור, שלומי יפרח, אלקנה מרציאנו, אוראל צברי, לינור סביניק, אימריו זיו, טילטיל, ליאל אלי, שירלי לוי, רוברטו בן שושן, אדם אליוף, עודד פז, אור אדרי, דוד רביבו, דורין סגול, מורן מזור ועוד רבים וטובים.
הגיעו לכבד גם אורחים מהמגזר העסקי בהם: גל פרלמן- מנכ"ל ושותף בקבוצת GBG היבואנית הבלעדית של מותגי האופנה הבינלאומים GUESS ו-DKNY (דונה קארן), עדן נצר- בעלי רשת פיתה בסטה, אלדד ברקוביץ'- בעלי אתר תלבושת ובורדרליין, שלומי צור- מנכ"ל קבוצת 'צור עולם של יין' יבואנית האלכוהול והיינות הכשרה הגדולה בארץ, הסוכן רוברטו בן שושן, דוד ושלמה סער- בעלי קבוצת ישראל בידור, מתן מה אהבתי- מנכ"ל שר מדיה, מיכל סלונים- מנהלת וראייטי ישראל, שחר אילון- הבעלים של 'שוגיס' ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלום מכלום
    יהודי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוטה וקטן...
    סגור