רכילות עסקית

יו"ר ומנכ"ל סיסקו העולמית צ'אק רובינס נחת בישראל

רובינס, המכהן בתפקיד המנכ"ל והיו"ר העולמי של החברה מאז יולי 2015, יפגוש בכירים בממשל ובמשק ויקיים פגישות עם בכירים מתעשיית הטק הישראלית
מערכת ice |  1
צילום עמית מאיר
יו"ר ומנכ"ל סיסקו העולמית, צ'אק רובינס, נחת לפני זמן קצר לביקור בן שלושה ימים בישראל. רובינס, המכהן בתפקיד המנכ"ל והיו"ר העולמי של החברה מאז יולי 2015, יפגוש בכירים בממשל ובמשק ויקיים פגישות עם בכירים מתעשיית הטק הישראלית, לצד פגישות עם יזמים ובעלי חברות סטארט אפ ישראליות ואירועים לקידום תעסוקת נשים בתפקידים בכירים בתעשיית הטכנולוגיה.
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, "בשני העשורים האחרונים מרכז הפיתוח של סיסקו בישראל מהווה את חוד החנית הטכנולוגית של סיסקו הבינ"ל כשותף מוביל בכל הפיתוחים המהפכנים של החברה אשר משנים את המציאות הטכנולוגית בה אנו חיים. מטרת ביקרו של רובינס בישראל הינה לפגוש את החדשנות והיזמות  הישראלית, להשיק תוכנית לקידום נשים בהייטק הישראלי ולפגוש את מרכזי הפיתוח השונים, כולל שלושת הרכישות שסיסקו עשתה בישראל בשנתיים האחרונות".
 
לפני כשלושה חודשים סיסקו אירופה מינתה נציג ישראלי לשורותיה, כאשר חיים פינטו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיסקו ישראל, מונה לתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי של חטיבת השירותים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון של סיסקו העולמית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גולו
    גולו 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולו
    סגור