רכילות עסקית

אמבולנס ראשון לעמותת "נחמה והצלה לישראל" הושק במעמד חברי כנסת

אמש נערך במושב משמר השבעה טקס השקת עמותת "נחמה והצלה לישראל", במהלכו נחגג יום הולדתו של איש החסד מושיקו מוסקוביץ, שהקים את העמותה על שם אמו. את הטקס כיבדו בנוכחותם שר המדע אופיר אקוניס, שר החוץ אלי כהן וחברי הכנסת מיכל וולדיגר, יצחק ווסרלאוף, ניסים וטורי ומשה קינלי טור-פז
מערכת ice | 
מוסקוביץ' יחד עם אלי כהן (צילום שירה הרשקופ)

מושיקו מוסקוביץ הקים את העמותה על שם אמו נחמה ז"ל שהייתה ידועה כאישה שעשתה לילות כימים, במסירות אין קץ בלשכת הרווחה של עיריית בני ברק בכדי שאלפי ילדים ומשפחות יוכלו לחיות את חייהם בנחת וכבוד, בנוסף ניהלה את היחידה להתמכרות בסמים ועסקה בהצלת חיים, חסד ונתינה, בנה מושיקו הנציח אמש את זכרה.

העמותה הוקמה לאחר שנים בהם עסק מושיקו בהצלת חיי אדם, רבים המכירים את מוסקוביץ' מתפקידו כמנהל אגף המבצעים באיחוד והצלה בקשרי הממשלה והכנסת, קידום יוזמות חקיקה למען רפואת החירום בארץ, קידום שיתופי פעולה מול גורמי החירום כמו משטרה וצבא.
את הטקס הנחתה שדרנית הכדורגל לירן ביטון ובסיומו התכבדו המשטרה, נציגי המשטרה, מכובדים ונציגי שירות לגזור את הסרט ולהציג את האמבולנס הראשון של העמותה.
 


השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הביע את איחוליו: "מברך את חברי היקר מושיקו מוסקוביץ' לרגל השקת העמותה, בטוח שמושיקו שעושה רבות למען פעילות חסד והצלת חיים, ימשיך הלאה בפעילותו הענפה והערב הזה היה רק יריית הפתיחה לעוד אמבולנסים מצילי חיים, מברך אותו לרגל יום הולדתו ושימשיך לעשות טוב למען עם ישראל.

שר החוץ אלי כהן מסר: "בטוח שהאמבולנס הזה יציל חיים ויגיע לבתים, למעשה זה מחבר אותך ללב הענק שלך לבוא ולתרום ולעשות טוב לקהילה במעשה אצילי זה".
 


שר המדע אופיר אקוניס בירך גם הוא: "הכרתי את מושיקו ומיד התרשמתי, תמיד יש לו חיוך על הפנים, הוא הביא אותי מספר פעמים לאירועים וראיתי את טוב ליבו, החיוך והגישה הטובה ואהבת האדם מיד כבשו אותי, טוב הלב מביא אותך להקים מפעלים כאלה לתפעל אותם וזו רק ההתחלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה