רכילות עסקית

קרין גורן בשותפות חדשה : פרזנטורית של חברת ענק

השפית והקונדיטורית הידועה קרין גורן, נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת BOSCH - ענקית מוצרי החשמל והטכנולוגיה במהלך השנה הקרובה. "עולמות התוכן והעשייה של קרין משתלבים בשפה אחת עם השפה של BOSCH ואנחנו בטוחים שזוהי דרך חדשה ומבורכת לכולנו"
מערכת ice | 
קרין גורן BOSCH (צילום אור גפן)
BOSCH הינה אחת החברות המובילות ויצרנית מוצרי חשמל ביתיים הגדולה באירופה, החברה מייצגת בארץ את המותגים: BOSCH SIEMENS CONSTRUCTA GAGGENAU והינה היבואן הרשמי.
קרין גורן, שפית קונדיטורית מהמובילות והמוערכות בקולינריה הישראלית, נבחרה כפרזנטורית החדשה של חברת BOSCH ותוביל את הקמפיינים במהלך השנה הקרובה. השילוב בין השניים יציג את נפלאות הקולינריה הישראלית לצד הטכנולוגיה והאיכות המעולה של מוצרי החשמל BOSCH.
 
דוד חקק מנכ"ל BSH  ישראל: "משפחת BOSCH ישראל גאים על הבחירה בקרין גורן כפרזנטורית למותג בוש. עולמות התוכן והעשייה של קרין משתלבים בשפה אחת עם השפה של BOSCH ואנחנו בטוחים שזוהי דרך חדשה ומבורכת לכולנו".
BSH ישראל הוקמה בשנת 2001 בבעלות מלאה של קונצרן בוש והינה חברת בת של החברה הגרמנית המייצרת מדיחי כלים, תנורים, מכונות כביסה, כיריים, מקררים, מיקסרים, שואבי אבק ועוד.
הקמפיין הקודם בו גורן שישמה כפרזנטורית הינו קמפיין צבעי שיער של לוריאל פריז במסגרת הקמפיין גורן צבעה את שערה בצבעי השיער אקסלנס ניודס והדגימה את השימוש בכלי הטכנולוגי החדשני שהשיק לאחרונה המותג 'אקסלנס' בישראל, תחת השםVTO  (virtual try on).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה