בעולם

אסף גרניט? זה השף הישראלי שלא הכרתם וזכה במישלן

כוכב ראשון עבור מסעדת ״אן-הום״ הפריזאית שהשף מתן זקן מוביל ביד רמה: "בהרבה אושר ושמחה אני גאה לבשר ש'אן-הום', פרויקט חיי, קיבלה את הכוכב הראשון במדריך מישלן היוקרתי. זה ההישג של עבודת צוות קשה"
מערכת ice | 
טבחים (צילום freepik)
מסתבר שלא רק אסף גרניט הוא ההצלחה הישראלית הכי גדולה בקולינריה הישראלית. אחרי שקיבל כוכב למסעדת 'שבור' בפעם הרביעית ברצף, מתברר כי השף הישראלי מתן זקן קיבל גם הוא כוכב מישלן ראשון עבור מסעדת ״אן-הום״ הפריזאית שהוא מוביל ביד רמה.
זקן שיתף בתחושותיו: "בהרבה אושר ושמחה אני גאה לבשר ש'אן-הום', פרויקט חיי, קיבלה את הכוכב הראשון במדריך מישלן היוקרתי. זה ההישג של עבודת צוות קשה. צוות שעוקב אחרי כל יום השיגעון שלי, היצירתיות והחזון הקולינרי שלי, במסעדה הזו שלא מקפידים בה על כל 'חוקי האוכל המשובחים'. הכוכב הזה הוא שלנו"
 
מדריך מישלן הצדיק את בחירתו בו: ״מתן זקן זרק את ספר החוקים הקולינרי! אחרי שהסתובב בעולם כשף הפרטי של בתי האופנה המובילים, עם ביקורים בצרפת בלונדון, השף הצרפתי-ישראלי מארח אתכם כעת במרתף המדהים, באווירה הנעימה שנוצרה על ידי עריכת שולחן ענק אחד ל-20 אורחים".
עוד נכתב אודותיו: "הוא מציע תפריט קבוע בסגנון סקנדינבי הכולל מטבח יצירתי הנעזר בהשפעות מרובות (בעיקר יפניות ומזרח תיכוניות) ומגוון טכניקות קולינריות (בישול בטמפרטורה נמוכה, תסיסה, כבישה במלח וכו').
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה