תיירות

הפתעה בנתב"ג: אלו המסעדות החדשות שייפתחו בטרמינל 3

רשות שדות התעופה ממשיכה לשדרג את ההסעדה בנתב"ג: יוצאת במכרז חדש  להפעלת מסעדה אסייתית בדיוטי פרי שבטרמינל 3. בנוסף יצאו מכרזים להקמת פיצרייה בטרמינל 1 ובתי קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, רשת אילנס זכתה במכרז בטרמינל 1 ולה פרינה זכתה במכרז להפעלת בית המאפה באולם היוצאים בטרמינל 3
מערכת ice |  5
נתב"ג (צילום Magma Images)
על רקע הגידול בהיקף הנוסעים בנתב"ג וחזרתן של חברות בינלאומיות לפעול בישראל, רשות שדות התעופה (רש"ת) ממשיכה לשדרג את מערך ההסעדה בטרמינלים השונים. הרשות פרסמה בימים האחרונים עוד שני מכרזי הסעדה חדשים.
מכרז למסעדה אסייתית בדיוטי פרי בטרמינל 3, אשר תפעל מה"פוד קורט" בטרמינל 3, מיקום מרכזי  ואידאלי ברחבת ההסעדה, לצד פינות הושבה נרחבים ומגוון מסעדות לנוחות הציבור, ומכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1. יצוין כי מפרוץ המלחמה טרמינל 1 עדיין סגור, אך הוא צפוי להיפתח בקרוב וככל שתגדל תנועת הנוסעים בנתב"ג. 
 
מנתוני רשות שדות התעופה עולה, כי ענף ההסעדה בנתב"ג עמד בשנת 2023 על מחזור של כ-343 מיליון שקל. המכרזים החדשים יוצאים על רקע  סיום תקופת ההתקשרות של המפעילים הנוכחיים והינם לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת של 3 שנים. המסעדה האסיאתית בטרמינל 3, תשתרע על שטח של כ-78 מ"ר.
במכרז יוכלו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשתות ארציות של מסעדות אסיאתיות. במכרז להפעלת הפיצרייה בטרמינל 1, שתשתרע על שטח של כ- 90 מ"ר, יוכלו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשת פיצריות. הזוכה במכרז ימכור פיצות בהכנה במקום. כמו במכרזים אחרונים שהוציאה רש"ת, מחירי המוצרים שימכרו בשתי המסעדות לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ.  
בנוסף, מפעילת רשת בתי המאפה לה פרינה, הפועלת גם בשרונה מרקט, זכתה במכרז להפעלת בית המאפה באולם מקבלי הפנים של טרמינל 3. החברה כבר החלה בתכנון לשדרוג בית המאפה ובמהלך החודשים הקרובים תחל בביצוע ההקמה. בית המאפה במתכונתו החדשה צפוי להיפתח לנוסעים  לקראת הקיץ. 
כמו כן, רשת בתי הקפה אילנס זכתה במכרז להפעלת ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1. אילנס  תפעיל את 2 בתי קפה המרכזיים באולם הנוסעים היוצאים הבינלאומי של טרמינל 1 ותחליף את רשת ארומה, אשר הפעילה את בתי הקפה מאז פתיחת הטרמינל. 
יצוין, כי בכל בתי ההסעדה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" אותו קבעה רש"ת ובכלל זה  אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד. בנוסף למכרזים אלה, רשות שדות התעופה פרסמה לאחרונה מכרז להפעלת בית קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, ועתידה לפרסם בקרוב מכרזים נוספים להפעלת בתי קפה באולם היוצאים בטרמינל 3 ועוד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איף
    קוקו 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ על ארוחה אסייתית לפני טיסה...
    סגור
  • 4.
    חחח
    רמי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם רולדין וגולדה? בטוח שיחסרו לציבור הטסים
    סגור
  • 3.
    מסעדה
    ש 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל שכל המסעדות פנים ליד הדיו דפרי פעם היה בחוץ מסעדות חבל
    סגור
  • 2.
    יגבו דמי שכירות חזיריים, ויגלגלו את העלויות לצרכנים
    אבי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שהיה הוא מה שיהיה.
    סגור
  • 1.
    wow wow wow
    wow 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פשששששששששששש....איזו הפתעה....וואו ..........מסעדה אסייתית ובית מאפה פרנה.....מה היינו עושים בלי זה...........לוח פרסומות במסווה של אתר
    סגור