בעולם

מניית טסלה בזינוק חסר תקדים: זו הסיבה לעליה החדה

מניות טסלה עלו בחדות ביום שני לאחר שיצרנית המכוניות החשמליות עברה אבן דרך משמעותית להשקת טכנולוגיית הסיוע שלה בסין. כאמור, השיקה טכנולוגיה לנהיגה עצמית מלאה, או "FSD", שדרוג לנהג האוטומטי של טסלה

מערכת ice | 
טסלה (צילום shutterstock/ JOCA_PH)
המניות של טסלה עלו בצורה חדה היום (שני), עליה משמחת מאז מרץ 2021. זה קורה לאחר שיצרנית המכוניות החשמליות עברה אבן דרך משמעותית להשקת טכנולוגיית הסיוע לנהג המתקדמת שלה בסין.
על פי ה-CNBC, מניית החברה זינקה ביותר מ-15% על רקע תגובת המשקיעים לשמועות סביב ביקורו של מנכ''ל טסלה, אילון מאסק בסין. טסלה הודיעה אמש כי הרשויות הסיניות המקומיות הסירו רשמית את ההגבלות שלהם על מכוניותיה, לאחר שעברו את דרישות אבטחת המידע של המדינה.
 
כאמור, המהלך העלה את הציפיות שתוכנת הסיוע לנהג של טסלה, ה-"FSD", תהיה זמינה כבר בקרוב במדינה, שהיא השוק הגדול ביותר לרכבים חשמליים. בעוד שהמכוניות החשמליות של טסלה הן חלק מכלי הרכב הפופולריים ביותר בסין, דווח כי נאסר עליהן להיכנס לכמה נכסים הקשורים לממשלה, בשל חששות אבטחת מידע.
 
בנוסף, טסלה עדיין לא מייצרת או מוכרת מכוניות המסוגלות לנהוג אוטומטית בצורה מלאה, כרגע היא מוכרת מערכות סיוע לנהג "רמה 2", המשווקות תחת שם המותג – "FSD". פריצת הדרך של טסלה לקראת הבאת טכנולוגיית ה-"FSD" שלה לסין מסמנת ניצחון חשוב עבור החברה, בתקופה בה היא מתמודדת עם תחרות קשה בשוק הסיני, כשיריבות מקומיות הנתמכות על ידי וורן באפט, הגבירו את התחרות שלהן מול טסלה בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה