בעולם

וול סטריט תחת מתקפה: אנליסט נפטר לאחר שעבד מעל 100 שעות בשבוע

מותו של אנליסט צעיר הצית סופת אש בוול סטריט, כאשר קולגות שוברים שתיקה ומאשימים את תרבות העבודה הרעילה שלפי דעתם, תרמה למותו. עוד הוסיפו העובדים תלונות מדווחות על פני 100 שעות עבודה בשבוע כהוכחה 
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
ליאו לוקנס השלישי, שהיה חלק מקבוצת המוסדות הפיננסיים של הבנק, מת מ"פקקת עורקים חריפים" בגיל 35 אמש (חמישי), על פי דיווח של רויטרס. לוקנס הותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. מותו הטרגי הגיע לאחר שלטענתו עבד כ-100 שעות שבועיות במשך מספר שבועות ברציפות, תלונה שהוגשה שלושה ימים לפני מותו. 
עובדי הבנק הנוספים שעבדו לצד לוקנס, היו מזועזעים מהבשורה הקשה והפנו ישר אצבע מאשימה כלפי הבוס שלו, גארי האו. הקולגות זעקו על הדרישות הקיצוניות שהיה לו כלפי עובדיו באתר המדיה החברתית "Reddit", בעקבות כך, האו מצידו הוריד את עמוד הלינקדאין שלו אמש. 
 
על פי הדיווחים, בעקבות המקרה המצער, חלק מהעובדים איימו בהתפטרות בניסיון להתמקח על תנאי עבודה טובים יותר, זאת על פי האתר הפיננסי לוח הצ'אט בוול סטריט אואזיס. כמו כן, פוסט אחד בלט במיוחד, של אנאליסט אנונימי אשר יצר רשימת דרישות לרווחת העובדים, אותו פוסט יצר יותר מ-450 תגובות בתגובה. הדרישות כוללות "מדיניות פרו-אקטיבית", שתגביל את לוחות הזמנים של העבודה בממוצע של 80 שעות על פני תקופה של שבעה ימים. כמו כן הוסיף שהעובדים צריכים לקבל לפחות סוף שבוע אחד לחופשה בחודש. אותו עובד אנונימי גם קרא לחקור את סיבת מותו של לוקנס. 
עד כה, העובדים בוול סטריט נשארו ליד שולחנם, בין השאר כי הם חוששים לאבד את תפקידם וכי יחשדו בהם כי הם אלו שפרסמו במדיה על התרבות הרעילה במקום העבודה. כאמור, אמנם אין ראיות ישירות המצביעות על כך שלעבודה של לוקנס יש קשר למותו, מחקרים רבים הוכיחו כי "פקקת" נוצרת ממתח רב. 
 
בנוסף, זהו לא המקרה הראשון שדבר כזה קורה, על פי הניו יורק פוסט, לפני יותר מעשור מת מוריץ ארהרדט, מתמחה בן 21, שעבד בבנק של אמריקה בלונדון, לאחר שעבד עד 6 בבוקר שלושה לילות ברציפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה