בעולם

המסר המפתיע של כוכבת "אוואטר" לנינט טייב

בריאיון חדש לקראת צאת הסרט "אווטאר: דרכם של המים", הכוכבת זואי סלדנה פונה במסר אישי לכוכבת המקומית שלנו נינט טייב: "אני עומדת לחקור עליך"
מערכת ice | 
נינט טייב בקמפיין לרשת זגה (צילום גיא כושי ויריב פיין)
ההמשך לסרט שובר הקופות משנת 2009 "אווטאר: דרכם של המים" יוקרן החל מהסופ"ש בקלונועים ברחבי העולם ורבים מחכים לראות האם הסרט החדש יצליח לגבור על קודמו באיכות וכמובן בהכנסות. על מנת להפיץ את השמועה על הסרט, וכנהוג בהוליווד, השחקנים הראשיים התיישבו לריאיון עם מיטב העיתונאים מרחבי העולם.
בעוד שאנחנו כבר הלכנו ובדקנו עבורכם האם הסרט שווה את דמי הכרטיס, השחקנים הראשיים, זואי סלדנה וסאם וורת'ינגטון, נפגשו עם כתב 'מאקו' וסיפרו שכבר התחילו לצלם קטעים עבור הסרט השלישי. יתרה מכך, סלדנה סיפרה שהיא תשמח לבקר בישראל ואפילו התייחסה לשורה אחת ספציפית בסרט הראשון.
 
באחת מהסצנות בסרט משנת 2009 סלדנה אומרת שורה שנשמעת בעברית כמו "נינט טייב היא הזמרת הכי טובה". הכתב כמובן לא יכל להימנע מלשאול אותה אם היא מכירה את טייב. סלדנה בתגובה נדהמה מהמשמעות העברית והבטיחה להקשיב למוזיקה של טייב ואפילו מסרה לה: "צ'או נינט, מדברת זואי, הרגע שמעתי עליך ואני עומדת לחקור עליך, כי אני אוהבת מאוד מוזיקה מרחבי העולם, ואני מתה כבר לשמוע את המוזיקה שלך!".
לצד הכוכבים הראשיים רואיינו גם הצעירים שמשחקים את ילדיהם של וורת'ינגטון בסרט ואלו סיפרו שמי שדווקא התייחסה אליהם הכי יפה זו קייט וינסלט שחוברת שוב לג'יימס קמרון בלהיט נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה