תרבות ופנאי

סופרמן פורש (שוב): מי גרם לו להוריד את הגלימה?

כמעט חודשיים אחרי שהודיע על כך שיענוד שוב את גלימת גיבור העל האהוב ביותר בארה"ב, הנרי קאוויל מפרסם הודעה רשמית שחופשת שבסוף הדבר לא ייצא לפועל והוא יוחלף
מערכת ice | 
הנרי קאביל (צילום אינסטגרם)
הטלטלה בעולם הקולנועי שחברת הקומיקס המתחרה של מארוול, DC, מנסה ליצור לא מפסיקה. בצל ההחלטה לעצור את ההפקה של הסרט השלישי של וונדר וומן ולכאורה ההחלטה להעזיב את גל גדות מהתפקיד האייקוני שלה, כעת הנרי קאוויל גם הוא מקבל חדשות רעות.
כזכור לאחרונה קאוויל הודיע שיפרוש מתפקיד השחקן הראשי בסדרת הלהיט של נטפליקס "המכשף" ושאת מקומו ייקח השחקן הצעיר ליאם המסוורת'. ההודעה על הפרישה הגיעה במקביל לצאת הסרט החדש של DC בכיכובו של דה רוק, "בלאק אדם". קאוויל הופיע בסוף הסרט בהופעת אורח מפתיעה ומשמחת ביותר עבור המעריצים שציפו לחזרתו ורבים האמינו שהפרישה מנטפליקס מטרתה להפיק סרט חדש עבור הגיבור בגלימה.
 

אבל, הלילה קאוויל פרסם הודעה רשמית בעמודי הרשתות החברתיות שלו ובה כתב: "הרגע נפגשתי עם המפיקים והחדשות הן רעות לצערי. אני, למרות הכול, לא אחזור לשחק כסופרמן". קאוויל מסביר שהסטודיו הנחה אותו להודיע בחודש אוקטובר באופן רשמי על חזרתו וכך עשה, על אף שטרם נסגר חוזה העסקה רשמי כך נדמה. 
יתרה מכך, קאוויל הוסיף שהחלפת השחקן זה דבר שקורה ולכן הדבר מרמז שייתכן כי באים שינויים גדולים לתפקידים הראשיים בניסיון להילחם בתופעת מארוול ששטפה את עולם הקולנוע בשנים האחרונות ודחקה את גיבורי DC לאחור משמעותית.
 
בעת זו לא ברור מה צופה העתיד עבור קאוויל שאיבד נכון לעת זו את שני התפקידים האייקונים ביותר שלו וישנם עדיין אלו שמאמינים כי קאוויל בעצם בדרכו לתפקיד הרבה יותר גדול: ג'יימס בונד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה