בעולם

טום אביב בהישג ענק: המסעדה שלו נבחרה לטובה במיאמי

מתברר שיש קצת נחת לשף טום אביב בתקופה מאתגרת זו. בזמן שמתנדב בבית חב״ד לאורך כל החודשיים האחרונים, New York Post  ו-Eater אתר הקולינריה מהגדולים בארצות הברית מכריזים באותו היום: ברנז׳ה  של טום אביב - המסעדה החדשה הטובה במיאמי
מערכת ice |  4
השף טום אביב (צילום בן מזרחי)
אחרי מספר חודשים שעזב את ישראל ופתח מתחם קולינרי בשם 'branja' במיאמי שבארצות הברית, השף טום אביב, זוכה העונה השישית של 'מאסטר שף', מתאקלם בארצות הברית וכעת אפילו קוטף פרס יוקרתי.
מתברר שיש קצת נחת לשף טום אביב בתקופה מאתגרת זו. בזמן שמתנדב בבית חב״ד לאורך כל החודשיים האחרונים, New York Post  ו-Eater אתר הקולינריה מהגדולים בארצות הברית מכריזים באותו היום: ברנז׳ה  של טום אביב - המסעדה החדשה הטובה במיאמי.
 
טום אביב מסר: ״אין שמח ממני במיוחד בימים אלה להביא קצת גאווה ישראלית בעולם. אמשיך לייצג את המדינה בכבוד בכל הזדמנות שתהייה לי. מייחל להחזרת כל החטופים מהשבי ומתפלל שכל הלוחמים וחיילי צה״ל יחזרו מהמלחמה בריאים ושלמים״.
על פי פרסום של כתב התרבות והבידור של 'ישראל היום', ערן סויסה, גם מחפש אהבה באפליקציית ההיכרויות 'טינדר', שם הוא מציג את עצמו כתומאס. כזכור, לפני קרוב לשנתיים, השף המפורסם וזוכה "מאסטר שף", טום אביב, הסתבך בגדול, לאחר שתקף מחוץ למסעדת "קוקו במבינו" שבבעלותו, שנסגרה לאחרונה אחרי כחמש שנים, אדם אשר לטענתו התעלל בכלב שלו. אביב עמד לדין, ספג קנס כספי וחזר לחייו, בעוד כנגד אותו אדם, יעקב דגו, שלכאורה התעלל בכלבו, הוא עדיין מחכה לגזר הדין שלו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מנסה ליצור רושם של מצליחן (ל"ת)
    גיא 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נתן
    מי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו את התואר? קנוי? מפוברק. תהיה קודם בנאדם. אל תעשה עוולות עם האישיות שלך
    סגור
  • 2.
    טום איש עלוב וגזען
    דן 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על טעויות משלמים. צריך לשלוח להם את התחקיר של איך שהכה את דגו מחוץ למסעדה בתל אביב. לרסק אותו. על טעויות משלמים.
    סגור
  • 1.
    היה לו מורה מקצוען - אבא . (ל"ת)
    טל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור