בעולם

סמסונג ונטפליקס בשת"פ מסקרן: משחקי הדיונון בקפיצת מדרגה

הסדרה הדרום קוריאנית, משחקי הדיונון, הפכה לסדרת הנצפית ביותר בתולדות נטפליקס. כעת, סמסונג ונטפליקס, יוצאת בשת"פ מסקרן במסגרתו טכנולוגיית סמסונג תשולב בחדר הבריחה שנטפליקס פתחה בלוס אנג'לס, אשר מוקדש כולו לסדרה האהובה
עידו מור | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה סמסונג, הודיעה היום (שישי), שהיא הופכת לשותפה רשמית בחדר הבריחה החדש שנטפליקס פתחה בלוס אנג'לס "משחק דיונון: הניסויים", אשר מהווה מחווה לסדרה המצליחה ביותר של נטפליקס 'משחק הדיונון'.
במתחם, תשולב טכנולוגיה של סמסונג אשר כוללת את הטלוויזיות החכמות של החברה והסמארטפונים המתקדמים שלה כולל סדרת הגלקסי S23. חדרי הבריחה הפכו בשנים האחרונות, ללהיט של ממש ברחבי העולם כאשר לאט לאט צצים חדרי בחירה על נושאים מגוונים. 
 
צ'אולגי קים, סמנכ"ל מכירות ושיווק בסמסונג, מסר כי: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם נטפליקס, כדי להציע חוויות בידור מובילות בתעשייה, באמצעות איכות התמונה המדהימה של Neo QLED 8K, מעריצים ומשתתפים יוכלו לטבול את עצמם בסביבה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים".

המתחם בלוס אנג'לס תמונה מתוך האתר הרשמי של סמסונג.
סטפני צ'וי, סמנכ"לית ומנהלת השיווק בסמסונג, מסרה כי: "מערכת היחסים ארוכת השנים של סמסונג עם נטפליקס מבוססת על מטרה משותפת, שהיא לתדלק תשוקות ולעזור לאנשים לגלות עולמות חדשים.באמצעות מערכת היחסים הפתוחה והשיתופית שלנו אנחנו מסוגלים לפתוח פורטלים לחוויות חדשות וסוחפות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה