בריאות

בת ה-10 נאנסה באכזריות, הרופאים לא אישרו לה הפלה

ילדה בת 10 נאנסה פעמיים על ידי בחור בן 27 שהכניס אותה להריון. באוהיו אונס או גילוי עריות הם לא סיבה להפסיק הריון, לכן רופאה מאינדאנפוליס ביצעה את ההליך. אבל לתדהמתה היא עשויה לעמוד למשפט אחרי שעברה על החוק
מערכת ice |  1
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חוק ההפלות בארה"ב ממשיך לעורר סערה גדולה במדינה. כזכור,  בית המשפט העליון ביטל את החוק "רו נגד וייד", הפסיקה שאפשרה למיליוני נשים לעבור הפלה ושם קץ להחלטה שהחזיקה למעלה מחמישים שנה.
אבל ההחלטה השנויה במחלוקת מתחילה עכשיו לתת את אותותיה. ילדה בת עשר נאנסה באוהיו וגילתה שהיא בהריון שישה שבועות ושלושה ימים. רופאה מקומית פנתה לרופאה באינדיאנה שבה ההפלה מותרת עד השבוע ה-22 וביקשה ממנה לטפל בילדה, כי באוהיו אונס או גילוי עריות הם לא סיבה להפסיק הריון. הרופאה באינדאנפוליס ביצעה את ההליך ועדכנה בכך את כתבי חדשות מקומיים.
 
התובע הראשי באוהיו טען כי לא היה ולא נברא, ואין להם שום מידע על אונס כזה. אבל ביוני נתפס בחור בן 27 שהודה שאנס את אותה ילדה פעמיים. התובע הראשי באינדיאנה החליט לבדוק חשדות לאי דיווח על ביצוע עבירה בקטין, כפי שמחויב בחוק, נגד הרופאה מאינדיאפוליס שביצעה את ההפלה. במכתב שהוא שלח למושל הוא טען שצריך לשלול לה את הרישיון. אותה רופאה עשויה לעמוד למשפט.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסור לקחת חיים !
    רוצח שכיר 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הפלה זה רצח של חפים מפשע. אם האמא לא מסוגלת לגדלו, ניתן לשלוח אותו לאימוץ. גם רפול ניצל בנס מרצח בבטן.
    סגור