בריאות

כנס הבריאות העולמי יצא לדרך בישראל: "למגיפות אין גבולות"

כנס הבריאות העולמי של הוועידה האזורית של אירופה ייצא לדרך זה השנה ה-72, הפעם בישראל. בעקבות הכנס הגיעו 25 שרי בריאות מרחבי אירופה יחד עם עשרות ראשי מערכות בריאות ממדינות שונות
מערכת ice |  1
פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות (צילום פלאש 90)
כנס הוועידה האזורית של אירופה בארגון הבריאות העולמי ה-72 נפתח היום, יום שני, בתל אביב, ויתפרס על פני שלושה ימים. לכנס הגיעו 25 שרי בריאות ומעל 50 ראשי מערכות הבריאות ממדינות אירופה. במהלכו יחתום שר הבריאות על ארבעה הסכמים בילטראליים בין ישראל ומדינות באירופה.
 
נשיא המדינה, נאם בפתח הכנס ואמר: ״מדינת ישראל מחויבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ארגון הבריאות העולמי כדי לאפשר לאנושות לעמוד באתגרים הרבים העומדים בפניה. על אף שישראל היא מדינה קטנה עם מעט משאבי טבע, בורכנו במשאבים אנושיים פנומנליים. ישראל היא בית עבור אין-ספור חברות סטארט-אפ פורצות דרך בתחומי המד-טק והבריאות".
גם שר הבריאות ניצן הורוביץ נכח ואמר: "התכבדתי להיבחר לנשיא כנס ארגון הבריאות העולמי בתל אביב. בשנתיים האחרונות, העולם קיבל תזכורת חשובה למשמעות של שיתוף פעולה גלובלי בבריאות. מגיפות לא מכירות בגבולות, ובריאות במדינה אחת תלויה בבריאות העולמית".
 
מנכל משרד הבריאות, פרופ’ נחמן אש התייחס גם הוא ומסר: ״ישראל נבחרה לארח את הוועידה בין היתר בזכות העובדה כי מדובר באחת ממערכות הבריאות הטובות בעולם שהתבלטה בתקופת משבר הקורונה. בזכות צוותי הרפואה המעולים שיש למדינת ישראל היינו בחזית המאבק במגיפה והיינו מודל למדינות רבות. יחד עם ראשי מערכת הבריאות באירופה נדון על שיתופי פעולה שיקדמו את ארגוני הבריאות השונים בישראל ובאירופה. זהו ארוע הסטורי למערכת הבריאות הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על איזה הסכמים בילטרליים חתמו?
    אלון 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע?
    סגור