בריאות

שריפה פרצה בבית החולים שניידר, פגים ותינוקות חולצו מהמחלקה

שריפה פרצב במהלך הלילה במרכז הרפואי שניידר לרפואת ילדים. צוותי כיבוי אש של תחנת פתח תקווה הוזעקו למקום ולאחר מבצע פינוי וחילוץ המטופלים השיגו שליטה על האש
שירה יום טוב | 
שריפה בבית החולים שניידר (צילום כבאות והצלה)
שריפה פרצה במהלך הלילה במחלקת ניתוחי לב במרכז שניידר לרפואת ילדים. כוחות כיבוי האש השתלטו עליה ללא נפגעים. מקור השריפה לא ידוע ההשערה היא כי מדובר בקצר חשמלי.   
לוחמי האש שהגיעו לזירה איתרו את מוקד השריפה והשתלטו עליה תוך זמן קצר עד ליבוי האש. במהלך פעילות החילוץ של הצוות הרפואי והילדים המטופלים במחלקה, שמונה מטופלים מונשמים, ביניהם גם פגים ששהו במחלקה, פונו בבטחה למתחם החירום של בית החולים אשר נפתח במיוחד בעקבות אירוע החירום.
שאר המטופלים פונו למחלקות בית החולים השונות. צוות בית החולים עדכן את הורי הילדים המאושפזים  אשר שהו בביתם בעת  הארוע.
לוחמי האש שטיפלו בזירה השיגו במהלך הלילה שליטה על מוקד השריפה, בוצע פינוי של מספר מטפלים בשיתוף הצוות הרפואי למחלקה סמוכה כאמור ולא דווח על נפגעים. לאחר מכן המשיכו הכוחות פעולות לביצוע שיחרור עשן מהמחלקה.
 
רב רשף תמיר כהן מפקד המשמרת תחנה אזורית פתח תקוה התייחס מזירת האירוע לחילוץ המטופלים ואמר, "התקבלה הודעה על שריפה בבי החולים בהגיענו למקום השדאה היחידה שלנו היתה לחולי עצמם. התחלנו לפנות ילדים ותינוקות בני יומם שהיו באיזור השריפה. כל הילדים מבחינתנו נמצאים ללא סכנה. השריפה כובתה וכעת שוקדים על פינוי עשן".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה