כסף וצרכנות

חומרי הניקוי של שופרסל יורדים מהמדפים: "עלול לפלוט גזים מסוכנים"

שופרסל יצאה בקריאה חמורה ללקוחות החברה להחזיר באופן מידי את חומרי הניקיון בדמות טבליות כלור, זאת בעקבות "סכנה בריאותית ובטיחותית" שעוללה להיגרם לאנשים שיעשו את השימוש במוצר
מערכת ice | 
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
שופרסל יצאה היום (שני) בקריאה חמורה ללקוחות החברה להחזיר באופן מידי את חומרי הניקיון בדמות טבליות כלור, זאת בעקבות "סכנה בריאותית ובטיחותית" שעוללה להיגרם לאנשים שיעשו את השימוש במוצר.
בהודעה שהוציאה שופרסל נכתב כי "חברת "שופרסל בע"מ" ח.פ. 520022732, קוראת לציבור לפעול למניעת סיכון במוצר ששווק על ידה: טבליות כלור, ברקוד 7296073485650, יצרן: גלובל דטרגנטים בע"מ, ישראל. שווק בתאריכים: אוגוסט 2021 עד אוקטובר 2022".
 
באזהרות מפני המוצר נכתב: "סוג הסיכון: סכנה בריאותית ובטיחותית. בבדיקה שנערכה ע"י הממונה על התקינה באמצעות מעבדה מאושרת (מכון התקנים הישראלי), נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו, ת"י 2302 חלק 1- חומרים ותערובות מסוכנים: סיווג, תיווי, סימון ואריזה מאפריל 2022. בסעיפי סימון כדלקמן: המוצר אינו "ידידותי לסביבה" כפי שמצוין ע"ג האריזה, חסרה הפיקטוגרמה שבתמונה להמחשת הנזק של המוצר לסביבה, חסרות הצהרות על גורמי סיכון: "עלול לגרום לגירוי הנשימה", "אסור לשימוש יחד עם מוצרים אחרים", "עלול לפלוט גזים מסוכנים( כלור)".
עוד נכתב בפעולות הנדרשות על ידי הצרכנים שמחזיקים במוצר הנ"ל כי הם "מתבקשים  להשתמש בו ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי. לפרטים נוספים, הנחיות וסיוע ניתן ליצור קשר עם  מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון: 1800-68-68-68 או באתר החברה. ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה