קצרצרים

מרכז טל, הפניקס ופנגו: ההשקות המנצחות ברבעון השלישי של 2016

משה בנימין | 
תלמה בירו. איגוד השיווק הישראלי (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי בחר במרכז טל, הפניקס ופנגו להשקות המנצחות של הרבעון השלישי של 2016. ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה בהם על מהלכי ההשקה של: מרכז טל - "חלאסרטן": מוציאים את הסרטן מהארון; הפניקס – מהפכת הביטוח לנהגים צעירים ופנגו – שירות צייד החניה. מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "המהלכים של מרכז טל, הפניקס ופנגו הוכיחו חדשנות ופריצת דרך בתחומים השונים שכל אחד נמצא בהם, והצליחו להקנות ערך מוסף לחברות ולקהילה הסובבת אותן. נתוני המהלכים מוכיחים כי ההשקה שלהם אכן עומדים בקריטריונים של ועדת החדשנות ל"השקה המנצחת". אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה