חדשות
פתאל יוצאת בקמפיין להשקת מותג המלונות U HOTELS
רשת המלונות פתאל יוצאת בקמפיין פרסום להשקת מותג המלונות החדש U HOTELS בהשקעה של 1.2 מיליון שקלים, תחת הכותרת "אינסוף חוויות". הקמפיין עלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA וכולל קמפיין חסויות בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה