קצרצרים

מאפיית ברמן יוצאת בקמפיין וידאו לייב אינסטגרם

משה בנימין | 
הדס יריב. מאפיית ברמן באינסטגרם (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מאפיית ברמן עלתה בקמפיין וידאו לייב אינסטגרם שבו הגולשים יכולים להציף שאלות ונושאים רלוונטיים בדיון פתוח עם הדס יריב, טכנולוגית מזון ומומחית בתזונה במאפיית ברמן. בברמן מסבירים שהמהלך הוא חלק ביטוי של אסטרטגיית דיגיטל שנועדה לשדר שקיפות מקסימלית ולנהל דיאלוג פתוח עם הצרכנים בכל הנוגע לתזונה ולמרכיבים שנמצאים בלחמים השונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה