קצרצרים

תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר

כתבי אייס |  1
קפה גרג (צילום אלעד גוטמן)
תקציב הפרסום של קפה גרג הכוללת את הרשתות קפה גרג, קפה ביגה, רשת המזון המהיר ביגה פסטה בר ומפעל הלחמים והמאפים ביגה, עברה למשרד שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום.  תקציב מוערך בכ-4 מיליון שקלים בשנה. בנוסף, מעניקה רשת קפה גרג חסות למועדון הכדורסל מכבי תל אביב, בהיקף של כמיליון שקלים. ב-10 השנים האחרונות טופל תקציב הרשת במשרד הפרסום ברזני, שהפך ל-True, שנסגר לאחרונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה משנה אם זה לא כולל מדיה
    נועם 15/07/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מסוג הלקוחות שקברו את ברזני
    סגור