חדשות

CTV משיקה 2 מסכי חוצות דיגיטליים ש"מדברים אחד עם השני"

כתבי אייס | 
2 השלטים של CTV בדיזנגוף סנטר (צילום יח"צ)
חברת CTV השיקה השבוע 2 מסכי חוצות דיגיטליים ש"מדברים אחד עם השני". מסכי הדגל של CTV המחברים בין 2 הבניינים של דיזנגוף סנטר, הם בגודל של 19 מטרים על 1.70 מטר. במסכים הושקעו כ-2 מיליון שקלים. הם צמודים לקיר לאורך ולגובה כל שטח הגשר של הסנטר, ברזולוציה איכותית של P6, ומאפשרים חשיפה לבאים מרחובות קינג ג'ורג ודיזנגוף. מספר רב של חברות, בהן סמסונג, תדיראן, יונייטד קינג, נספרסו, אורט ומולר, כבר סגרו קמפיינים בשלטים החדשים.
מנכ"ל CTV תומר יעקובי מסר כי החברה "המסכים בסנטר פותחים פתח חדש לעולם הקריאטיב בישראל ומאפשרים למפרסמים לספר את ה-STORY שלהם ממש כמו בדיגיטל, רק בחוצות העיר. זו בהחלט בשורה לאנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום בארץ ולמותגים עצמם, להציג את המסר בצורה חדשנית יותר, מלאת אפשרויות, כפי שעוד לא נראתה כמוה וכזאת שלא ניתן להתעלם ממנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה