קצרצרים

מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח ישתתף בפאנל הפותח של כנס Adweek

משה בנימין | 
עמית משיח (צילום אבשלום ששוני)
עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב ישתתף בפאנל הפותח של כנס Adweek לצד פול פולמן, לשעבר מנכ"ל יוניליוור העולמית ובכירי הענף בעולם. הכנס שייערך בימים הקרובים בניו יורק, יעסוק בנושאי שיווק פרסום ודיגיטל הבוערים ביותר של הענף הגלובלי. הפאנל יעסוק בחשיבות הגיוון (Diversity) כמנוע צמיחה עסקי לכלל הארגונים והמותגים בעולם. מטרת הפאנל היא לקרוא לארגונים להעסיק בעלי מוגבלויות לא כתרומה לקהילה ואחריות חברתית אלא כתמריץ עסקי וכחלק בלתי נפרד מההון האנושי של הארגון.
משיח הוזמן לכנס בעקבות ההצלחה הפנומנלית של מהלך איקאה - ThisAbles שזכה להכרה בינלאומית עם שלל פרסים בקאן ליונס וביניהם גראנד פרי בקטגוריית ה-Health & Wellness. המהלך נוצר בשיתוף עם ארגון נגישות ישראל ועמותת מילב"ת, במטרה ליצור ולהדגיש פתרונות מעוצבים, יעילים ונוחים בתחום הריהוט וכלי הבית לשימושם של אנשים עם מוגבלויות. הפתרונות הייחודים שנמצאו מתאימים לשימוש אנשים בעלי מוגבלויות אף ניתנים להדפסה בתלת מימד ללא עלות ומכל מקום בעולם. המהלך ביוזמת מקאן, החל מרעיון של אלדר יוסופוב, מנהל קריאייטיב במקאן מזה 3 שנים ובעל מגבלה של שיתוק מוחין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה