חדשות
כנס הצעירים של איגוד השיווק: צוות "הסטורי של אווה" עובד על פרויקט חדש
איגוד השיווק הישראלי קיים אתמול (ב') בשיתוף סוכנות Teenk את כנס השיווק השנתי לצעירים ונוער בפעם התשיעית. במסגרת הכנס סיפר יונה ויזנטל, לשעבר סמנכ"ל התוכן ב-yes, על אחד ממהלכי הפרסום הישראליים שכבשו את העולם "הסטורי של אווה" בו הוא היה מעורב. לדבריו "צוות ההפקה כבר עובד על הפרויקט החדש והסודי שייחשף בשנה הבאה".
יניב וייצמן, מנכ"ל סוכנות Teenk הציג את התפיסה החדשה של גוגל, שתציג בעיקר תוכן אורגני ותוביל מעבר מפרסומות בהפסקה, למותגים שיוצרים תוכן של ממש. עוד נחשף בכנס מדד יוצרי התוכן בישראל - סקר שבוצע על ידי מערכת אתר פרוגי בקרב למעלה מ-50 אלף בני נוער שהעלה מספר נקודות: הצעירים מוכנים לקבל תוכן שיווקי כל עוד התוכן טוב ובנוי בצורה מסקרנת ומחדשת; החיבור המסחרי חייב להיות אמיתי ומדויק לאותו יוצר, ולא כתוספת מלאכותית שמטרתה העברת מסרים שיווקיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.האיש מרשות השידור ז"ליונה ויזנטל 09/2019/26הגב לתגובה זו0 0מפיקי ובמאיי המיזם הם מתי כוכבי ובתו מאיה כוכבי!!! שאפילו לא מוזכרים פה. יונה ויזנטל היה רק "מעורב" וקצר פה עוד יח"צ אישי שמנקה אותו אולי מרשות השידור ז"ל אותה הוא ניהל ביד רופסת. משום מה כתוב שהיה רק ב YES...מעניין.סגור
-
2.כנס של אויר חם ותו לאניטשה 09/2019/25הגב לתגובה זו3 0שום תובנה, תפיסה חדשנית או משפט מחכים. סתם יחצ לטינקסגור
-
1.די כברמיכאל 09/2019/24הגב לתגובה זו3 0זה הרגיש ארוע חרמני של צוות טינק בגיבוי איגוד השיווק על טינאייגרים. די כבר.סגור