חדשות

LG מרכזת את כל תקציב הפרסום שלה ביהושע\TBWA

עד לאחרונה, התקציב של יצרנית הצגים, הטלוויזיות ומכשירי הסלולר טופל בעיקר על ידי מקאן ואלי. יהושע, שטיפל רק במוצרים הלבנים של המותג, ינהל כעת את כל התקציב
אייס |  1
יגאל ברקת (צילום סיון פרג)
נציגות LG בישראל מעבירה את ניהול כל תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום יהושע\TBWA.
בשנים האחרונות נוהל התקציב במפוצל בין המשרדים מקאן וואלי, שהיה אחראי על החלק המרכזי שכלל את תחום הטלוויזיות והסלולאר לבין יהושע\TBWA שניהל את תקציב המוצרים הלבנים.
LG מחזיקה בישראל נציגות משמעותית אשר פועלת באמצעות יבואנים בלעדיים לכל אחד מקווי המוצרים. החברה מובילה את תחום הצגים והטלוויזיות והיא שחקן מוביל גם בתחום מוצרי החשמל הלבנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    שניידר 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד עייף
    סגור