חדשות

עסק משפחתי: רון רוטר מונה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס

רון מחליף בתפקיד את ההורים והמנכ"לים המשותפים אתי וגבי רוטר. גבי רוטר ימונה ליו"ר הדירקטוריון ואתי רוטר תכהן כדירקטורית בקבוצה, בכפוף לאישור האסיפה כללית. כמה ירוויח המנכ"ל הטרי? 
שרון טל |  1
גבי רוטר רון רוטר ואתי רוטר (צילום אביב חופי, ויקיפדיה)
שינויים בצמרת הנהלת קבוצת קסטרו – הודיס; רון רוטר (35), בנם של אתי וגבי רוטר מונה למנכ"ל קבוצת קסטרו – הודיס. החל מיולי 2019 כיהן רון כמשנה למנכ"ל – אביו גבי רוטר, וטרם לכן כיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה מאז יוני 2016.
רוטר הבן יתפוס את מקומם של הוריו במנכ"לות המשותפת של הקבוצה, וצפוי להשתכר 32 אלף שקל בחודש, לאחר שבחר לוותר על 63% משכרו הקבוע, העומד על 86 אלף שקל בחודש. רוטר ימשיך להשתכר מתגמולים מבוססי תשואה בשוק ההון.
הוריו של רוטר הבן ימשיכו לכהן בדירקטוריון. גבי רוטר יחליף את אמיר תמרי כיו"ר הדירקטוריון, ואתי תמונה לדירקטורית בחברה. תמרי ימשיך לשמש כדירקטור.
לאור השינויים, עלות שכרו של גבי רוטר תתעדכן לסך של 110 אלף ₪ אך הודיע על וויתור של 50% משכרו עד להודעה חדשה. כך גם אתי רוטר, שהחליטה לוותר על 20% משכרה, העומד על כ-37 שקל בחודש. במקביל תהיה זכאית לשכר דירקטורית.
קראו עוד ב-ice"אני גאה ושמח להעביר את השרביט לרון שישמש כמנכ"ל הקבוצה", מסר גבי רוטר: "רון הוכיח את התאמתו למלא את תפקיד מנכ"ל הקבוצה, אני סמוך ובטוח שהמעבר הבין דורי יתרום לחברה ויתרום לשגשוגה ומודה ליוסי גביזון ולכל שותפינו על האמון והשותפות". 
אתי רוטר: "אני נפרדת מתפקיד המנכ"ל המשותף אך לא מהחברה, אין לי ספק כי רון ימשיך את המסורת המשפחתית ויוביל את קבוצת קסטרו-הודיס לפסגות חדשות".
רון רוטר: "אנו ממשיכים במלוא המרץ במימוש התכנית האסטרטגית להתמודדות החברה עם השלכות משבר הקורונה. עולם האופנה משתנה וחשוב שאנו נהיה עם היד על הדופק ונהיה קשובים לתרחישי השוק. אני מודה על האמון שקיבלתי מהדירקטורים, מיוסי גביזון ומשותפינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה כושלת בין דורית. תסגרו את המפלצת
    כושלים. תסגרו כבר 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מיותרת. בשוק יש מה לראות יותר. כל הבגדים לא מונחים טוב. בדים זבל איכות זבל וחברה זבל. עושים כסף על גבי טיפשים. חברה של מעתיקנים איכות תת רמה ומגעילה.
    סגור