חדשות

יניב שיראזי מונה למנכ"ל קבוצת הרכב כלמוביל ויחליף את צביקה פולק

שיראזי שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל שטראוס מים, וטרם לכן כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה. כעת ינהל את ענקית הרכב המעסיקה כ-1,200 עובדים וגם מחזיקה בחברה למימון חוץ בנקאי

ניר קומם |  1
צביקה פולק יניב שיראזי (צילום LINKEDIN)
בתמונה: צביקה פולק מנכ"ל כלמוביל היוצא. יניב שיראזי מנכ"ל כלמוביל הנכנס. צילום: Linkedin/צביקה פולק, אתר שטראוס מים, אתר כלמוביל. 
יניב שיראזי (48) נבחר לשמש כמנכ"ל הבא של קבוצת כלמוביל, ויחליף את קודמו בתפקיד, צביקה פולק, אשר יחבור לדירקטוריון החברה וימשיך ללוותה גם בשנים הבאות. שיראזי עתיד להתחיל את תפקידו בינואר 2021. שיראזי צפוי לנהל את ענקית הרכב, המעסיקה כ- 1,200 עובדים ועוסקת בייבוא כלי רכב פרטיים ומסחריים, וכן מחזיקה בחברה למימון חוץ בנקאי, כלמוביל פתרונות מימון וסוכנות ביטוח, כלמוביל ביטוח.
בחמש השנים האחרונות שימש שיראזי כמנכ"ל שטראוס מים ישראל, לאחר כארבע שנים בהם היה סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי של שטראוס מים.
"יניב הוביל את שטראוס מים, חברה מובילה ומצליחה, לצמיחה מרשימה במכירות תוך כדי שיפור ברווחיות, בחוויית שירות הלקוחות ובהתייעלות תפעולית מרשימה" נמסר מדירקטוריון כלמוביל. "החברה תחת הנהגתו קידמה חדשנות בכל אפיק, בכלל זה טרנספורמציה דיגיטלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא דוידי??? רק דוידי!!! (ל"ת)
    מישהו 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור