חדשות

נתניהו שוחח בשנית עם מנכ"ל פייזר, לקראת חתימה על הסכם כבר בימים הקרובים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממשיך ללחוץ על חברת התרופות האמריקאית לחתימת הסכם עם ישראל על רכישת החיסונים. לאחר שתי שיחות עם מנכ"ל פייזר, בלשכת ראש הממשלה מעריכים כי נרשמה התקדמות משמעותית 
יהודה לוינגר |  1
אלברט בורלה (צילום Pexels ,pixabay, מסך CNBC)
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח הלילה (רביעי) בשנית עם מנכ"ל חברת התרופות פייזר, אלברט בורלה, וזאת כדי לקדם את רכישת החיסונים על ידי ישראל בהקדם האפשרי.
נתניהו התקשר לבורלה בשעה 2 בלילה בשעון ישראל ועל פי לשכת ראש הממשלה בשיחה נרשמה התקדמות משמעותית בהסכם בין ישראל ובין חברת התרופות - דבר שיאפשר חתימה על הסכם עם פייזר כבר בימים הקרובים. בשיחה השנייה העלה נתניהו על הקו את המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ואת היועץ המשפטי של "פייזר" כדי להתגבר על הקשיים הבירוקרטיים לקראת הסכם בין ישראל וחברת התרופות: "ממשיך לעבוד מסביב לשעון להשגת חיסונים לישראל", כתב נתניהו.

צילום מסך טוויטר
"אני משוכנע שאנחנו נשלים את החוזה עם חברת פייזר"
כזכור, מוקדם יותר הלילה שוחח נתניהו לראשונה עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלה, כדי לקדם משא ומתן לרכישת החיסון נגד הקורונה שפיתחה החברה.
"סיימתי עכשיו שיחה מאוד חמה ולבבית עם אלברט בורלה מנכ"ל חברת פייזר", אמר נתניהו, "כל העולם רוצה לקבל את התרופות שלה. אנחנו מנהלים איתם משא ומתן".
לדברי נתניהו לאחר שביקש לשוחח עם בורלה, מנכ"ל פייזר מיד נענה ואף התגאה במוצאו היהודי: "אחר השיחה הזאת, שהייתה מאוד עניינית ומאוד מעשית, אני משוכנע שאנחנו נשלים את החוזה עם חברת פייזר. זאת בשורה מאוד חשובה להבאת חיסונים רבים לכם אזרחי ישראל. שיהיה בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלאק קורונה... בטח ניסה לשנורר ויאגרה בחינם
    זיגי פינקוס 11/2020/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מכירים את תסמונות היד המסרבת להגיע לכיס? מחלה נוראית, שהיכתה קשות בכל שבט נתניהו.
    סגור