חדשות

חיזוק נוסף למועמדות נתניהו לפרס נובל לשלום על ההסכם עם האמירויות

זוכה פרס נובל לשלום בשנת 1998, הפוליטיקאי מצפון אירלנד דיוויד טרימבל, הגיש את מועמדותו לפרס של ראש הממשלה נתניהו יחד עם השייח מוחמד בן זאיד, על נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות
יהודה לוינגר | 
בנימין נתניהו (צילום עמוס בן גרשום, לע״מ)
הפוליטיקאי האירי דיוויד טרימבל, הגיש היום (שלישי) את מועמדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום יחד עם נסיך הכתר של אמירות אבו דאבי, מוחמד בן זאיד, על הסכם השלום בין ישראל ומדינת המפרץ.
טרימבל עצמו זכה בפרס נובל לשלום בשנת 1998 על מאמצו לפתרון השלום בצפון אירלנד. בשל היותו של טרימבל זוכה הפרס בעבר, הרי שהגשתו למועמדות את נתניהו תביא את ועדת הפרס להקים דיון בנושא.
כזכור, לפני חודשיים, בעקבות נרמול היחסים עם איחוד האמירויות, הגיש גם פאולו גרימולדי, חבר הפרלמנט האיטלקי, את מועמדותו של נתניהו לזכייה בפרס נובל לשלום, ואף הוסיף להמלצתו חתימות של חברי פרלמנט אירופאים נוספים. גרימולדי הגיש את המועמדות יחד עם המלצה גם למועמדות נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
באם נתניהו יזכה לפרס נובל לשלום, הוא יצטרף לראשי הממשלה לשעבר מנחם בגין (1978), יצחק רבין ושמעון פרס (1994) שזכו בפרס על מאמציהם להסכמי השלום עם מצרים והפלסטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה