חדשות

המהומות בוושינגטון: 4 נהרגו, טוויטר ופייסבוק חסמו את החשבון של טראמפ

תומכיו של הנשיא טראמפ סירבו לקבל את הדיון בהצבעת האלקטורים בבחירת ביידן, ופרצו לבניין הקפיטול בניסיון הפיכה בשידור חי. כוחות המשטרה השתלטו על הקונגרס וביצעו ירי חי לעבר המפגינים. דיווחים על קריאות להדחת טראמפ במיידי
יהודה לוינגר |  1
תומכי טראפ בקפיטול (צילום צילום מסך)
כאוס מוחלט בוושינגטון תומכיו של הנשיא דונלד טראמפ פרצו במהלך הלילה (רביעי) לבניין הקפיטול ועצרו את הדיון לאשרור בחירתו של ביידן לנשיא, התפרעו, זרעו הרס, במה שהיה נראה כניסיון הפיכה בשידור חי.
לאחר שהקונגרס פונה, הוטל עוצר לילי על המקום וכוחות המשטרה החלו בעימותים עם הפורעים, וביצעו גם ירי חי שבעקבותיהם נהרגו ארבעה. המשטרה עצרה במהלך הלילה גם 52 מהמפגינים.
 
במהלך שעות הלילה חודש הדיון לאשרור בחירתו של ביידן לנשיא עם ספירת האלקטורים, וסגן הנשיא, מייק פנס, שניהל את הישיבה, ולא נענה לדרישתו של טראמפ לפסילת האלקטורים במדינות המפתח בהן היה לדבריו חשד לזיוף קולות, אמר עם חידוש הדיון כי אותם מפגינים לא הצליחו בכוונתיהם: "אלימות לעולם לא מנצחת", אמר.
בתוך כך, קולות רבים משני המחנות קוראים להדחתו של הנשיא טראמפ כבר בימים הקרובים עוד בטרם ייכנס ביידן לבית הלבן. הרשתות החברתיות: טוויטר ופייסבוק, חסמו את החשבונות של הנשיא ומחקו את העדכונים האחרונים שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שקורה כשמנהיג הופך את המדינה לקורבן לטרללת שלו
    יששכר ראובני 01/2021/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מזכיר לכם משהו?
    סגור