חדשות

נפתלי בנט: "מתחייב לעשות הכל לשחרר את ישראל מהכאוס"

יו"ר ימינה שחרר הודעה לפני הפגישה עם ראש הממשלה במעון בבלפור שנפגש עם  סמוטריץ'. האם בנימין נתניהו בדרך להרכיב ממשלת ימין? נפתלי בנט: "להקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית"
אביחי דלאל | 
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו קבע פגישה בבית ראש הממשלה עם יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, לאחר שנתניהו נפגש עם בצלאל סמוטריץ', כשהמטרה של נתניהו היא להקים ממשלת ימין הכוללת בתוכה את ימינה.
מטעמו של סמוטריץ' נמסר בסיום הפגישה עם נתניהו כי: "לאחר כשעתיים הסתיימה פגישת רוה"מ בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'. רוה"מ וסמוטריץ' סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים לממשלת ימין".
מיד לאחר מכן, יו"ר ימינה, דאג לשחרר הודעה לפני הכניסה שלו לבית ראש הממשלה ובה הוא מרמז על תקוותיו מהפגישה: "מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות, ממש תחינה, להוציא את מדינת ישראל מהכאוס המתמשך. אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב ואני מתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית".
הפרשנות שעולה בימים האחרונים מהתנהלות יו"ר ימינה היא שככל הנראה בנט יצטרף לממשלת ימין ויוותר על האפשרות שלו להרכיב את הממשלה הבאה יחד עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד שטס לחופשה בארה"ב הבוקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה