חדשות

סמוטריץ' בעדכון השבועי: "לוקח אחריות וגאה בעמידתי לסיכול הממשלה"

ראש מפלגת ימינה שוב עדכן את עוקביו בנוגע לאפשרות שיאפשר ממשלה שנתמכת ע"י רע"מ: "ממשלה שתישען על תומכי טרור ומחבלים לא תהיה "ממשלת ימין" אלא ממשלה מופקרת ומגואלת בדם, אני אופטימי כי ברגע האמת יבואו יחדיו לממשלת ימין"
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ ונתניהו (צילום טוויטר ושמוליק גרוסמן)
במסגרת מה שהפך להיות ממש טקס שבועי, ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' פרסם הבוקר (שישי) את עמדתו בנוגע להרכבת ממשלה בתמיכת רע"מ מבחוץ וכמו שחשבתם, אין כל תזוזה בקו המחשבה.
סמוטריץ' כתב: "גם הבוקר צריך להזכיר ולהבהיר: ממשלה שתישען על תומכי טרור ומחבלים לא תהיה "ממשלת ימין" אלא ממשלה מופקרת ומגואלת בדם. היא לא תעשה שום דבר ימני, תביא לנפילת הימין ועליית השמאל עם תומכי הטרור, ותהפוך את מדינת ישראל לבת ערובה על כל צעד ושעל של מי ששוללים את זכות קיומה כמדינה יהודית".
 
"אם יש מי שמנסים "להפיל" עלי את האחריות לסיכולה, הם לא צריכים לעבוד קשה. אני לוקח על כך אחריות מלאה, גאה בעמידתי נגדה, ומתחייב לעשות כל שביכולתי בעזרת השם כדי למנוע את הקמתה. מאז הבחירות אני פועל ללא לאות כדי להקים ממשלת ימין אמיתית בראשות נתניהו בהתאם לרחשי הלב של העם ולתוצאות הבחירות, ללא שום שיקול אישי או מפלגתי".
 
"אם חלילה לא תקום ממשלה כזו האשמה לכך תוטל אך ורק על כתפי אנשי ימין שלא מצליחים להבין לגודל השעה, להתעלות מעל לאמביציות, יריבויות וחרמות אישיים, ולשבת יחדיו בממשלה הטובה והטבעית ביותר לישראל. הציבור הישראלי לא טיפש והוא מבין את זה מצוין".
לסיום כתב: "אני אופטימי כי אני מכיר את הנפשות הפועלות ואת הערכים שבשבילם הם הגיעו לפוליטיקה ויודע שברגע האמת ולמרות הקשיים הם יתעלו לגודל השעה ויבואו יחדיו לממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי ללא שונאי ישראל ותומכי טרור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בצלאל שלא תהיינה לך אשליות
    שי 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תקום ממשלת שמאל עם מיכאלי והורביץ שרוצים להפוך את כל המדינה למה שחולדאי עשה את תל אביב ולא יהיה מי שימנע אותם לעשות כן, אתה תהיה בין האחראים הישירים לחילול ה׳ העצום שיגרם מכך. דעת גדולי התורה, שהיא בעצם דעת התורה, כבר התפרסמה, ואתה, מוכשר ככל שתהיה, עומד מנגד ומסרב. כיצד זה יתכן? כיצד זה יתכן?
    סגור
  • פחחח "גדולי תורה" שתומכים בשוחד ומרמה (ל"ת)
    גדולי פשיעה 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור