חדשות

מירי רגב: "חבורת אפסים", נתניהו תקף: "את לא מבינה בפוליטיקה"

המתיחות בליכוד עולה על רקע אי הצלחתו של נתניהו להרכיב ממשלה והתנגדותה של הציונות הדתית להישענות על רע"מ ומנסור עבאס. שרת התחבורה האשימה את יריב לוין ומיקי זוהר בכישלון וחטפה מראש הממשלה
מערכת ice |  9
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
קרבות פנימיים בליכוד לאחר שנפלה הצעתם לוועדה המסדרת, והכנסת הצביעה בעד הגוש המתנגד לנתניהו, ושרי הליכוד מחפשים את האשם שהליכוד איבד את השליטה במליאת הכנסת.
לאחר הדרמה שהתחוללה, כינס יו"ר הליכוד נתניהו את בכירי המפלגה בשיחה שהשתתפה בה גם שרת התחבורה מירי רגב. על פי הכתב מיכאל שמש בכאן 11, רגב הצביעה על האשמים בכישלון הליכוד ובראשם יו"ר הכנסת יריב לוין וח"כ מיקי זוהר: "הם האחראים לכישלון, אצל יולי אדלשטיין זה לא היה קורה".
על פי אחד הגורמים שהיה נוכח בשיחה, רגב אף השתמשה בגינויים חריפים נגד לוין וזוהר ואף כינתה אותם "חבורת אפסים". נתניהו דווקא בחר להגן על יו"ר הכנסת ומיקי זוהר ועקץ את רגב: "בתחבורה את מבינה, בפוליטיקה קצת פחות".
כזכור, ההצבעה שהביאו בליכוד יחד עם בנט לכנסת נפלה בגלל מפלגת רע"מ שבחרה להצטרף לגוש נגד נתניהו, וזאת על רקע חילוקי הדעות עם מפלגת "הציונות הדתית" של בצלאל סמוטריץ'. ראש הממשלה נשאל במהלך היום אם יתמוך בהקמת ממשלה בהישענות רע"מ ואמר כי הפתרון לתסבוכת הפוליטית מצוי רק בבחירות ישירות לראשות הממשלה - רעיון שמתבשל בימים האחרונים בקרב מחנה נתניהו.
לדברי ראש הממשלה: "יש לתת לציבור להחליט מי יוביל את המדינה. יש רוב עצום במדינה שתומך בכך, זה חוצה את רוב המפלגות בכנסת. לא צריך את רע״מ, צריך בחירה ישירה כדי שנקים ממשלה". נתניהו גם הוסיף לתקוף את בנט: "לצערי הוא מנהל מו"מ להקמת ממשלת שמאל".
צפו: מיקי זוהר עשה שיעור חשבון והפסיד במליאת הכנסת
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מיכאל שמש כבר נתפש בעבר בחצאי אמיתות, למשל.
    אלדד לוי 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשסיפר לכל העולם על הדלפה מתוך ישיבת קציני משטרה עם השר אמיר אוחנה .?אלא שהיתה זו ישיבה ‏בה השתתפו גורמים מגופים שונים בישיבה פתוחה של עיריית ירושלים. שמש רצה להאדיר את עצמו בהשפלה בלעדית עם הקלטה. חרטה.
    סגור
  • 8.
    ליכוד=ליכלוך
    זד 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תתי רמה בליכוד
    סגור
  • 7.
    ביבי אמר שהיא מבינה בפוליטיקה ..
    אמיר 04/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פחות, אבל שנים שלח אותה לנבוח ולנשוך אחרים בשמו, מראה בדיוק איך הכל עובד שם. ככה זה ביבי - לא נתן לאיש מעולם 'לצמוח' לידו. ולראייה כל אותם מתנגדים לו שצבר עם השנים. ומתחרים מולו כיום. האיש רק משתמש באנשים וזורק. הנה עכשיו עוד אחת 'לאוסף' ,מירי רגב, מקווה שתביני כמה שאת 'שווה' ביום שאחרי ... אחרי שנתניהו סיים להשתמש בך, ואחרי שנתניהו יילך...
    סגור
  • 6.
    ביבי גמר (ל"ת)
    יעל 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 5.
    ביבי. אתה אשם באנשים האלה שמקיפים אותך (ל"ת)
    ירום 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 4.
    העננים
    שא 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מירי רגב היא האפס הגדול של ביביונה והליכוד שלו. חוץ מלצרוח כמו פרחה ולשכב על הגדר עבור ביביונה שפיפונה היא אפס מוחלט בכל תפקיד שבצעה, מילא בתרבות שיא מבינה בו פחות מחמור במרק פירות היום משרד התחבורה התחבורה היא אסון וקוסטרופה לאומית כל מקום שהיא רק מכינסה את אפה הכל קורס והמדינה אתה, זה שלטון הלכוד עם חבריו ונבחריו הזבל של המדינה.
    סגור
  • 3.
    הדיאדוכית מירי
    ח״ן 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מלחמת הירושה פרצה - מירי בחרה צד: אדלשטיין! ביבי בצד של החמוצים הפעם! ( מירי, חפשי בגוגל מה זה מלחמת הדיאדוכים...)
    סגור
  • 2.
    רוה"מ לא ממש הפנים
    שי 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    רק בגלל שהיא אומרת כל הזמן "סע, סע" לא אומר שהיא מבינה בתחבורה
    סגור
  • 1.
    וואי... איזו מלחמת עולם תהיה בליכוד אחרי נפילת ביבי
    יוני גלנור 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    13 3
    מאורת נחשים.
    סגור