תקשורת ומדיה

ריקלין: "הציונות הדתית עם התנשאות ושקרים, מתבייש שגדלתי שם"

איש התקשורת מותח ביקורת חריפה על הציונות הדתית ומצביעיו של בצלאל סמוטריץ' באשר הוא מאשים אותם בנפילת הצעת הליכוד ובנט על הרכב הוועדה המסדרת: "אין שיעור לגודל כפיות הטובה"
מערכת ice |  5
שמעון ריקלין (צילום אמיר לוי פלאש 90)
איש התקשורת מגנה היום (שלישי) בחריפות את מצביעי הציונות הדתית - מגזר אשר הוא משתייך אליו - בעקבות הדרמה שהתחוללה אתמול בכנסת עם הפלת ההצעה לוועדה המסדרת שאושרה על ידי נתניהו ובנט, ובעיקר סביב מצביעיו של בצלאל סמוטריץ': "הציונות הדתית על כל חלקיה כמעט. אין שיעור לגודל כפיות הטובה שלה".
כזכור, ההצעה נפלה בעקבות תמיכת רע"מ של מנסור עבאס דווקא בהצעת גוש מתנגדי נתניהו. החלטתו של עבאס הגיעה לאחר התקפותיו של בצלאל סמוטריץ' יו"ר הציונות הדתית נגד ההישענות על רע"מ, ואף עקץ על כך בחשבון הטוויטר שלו: "תזכירו לי, הפלג הדרומי של התנועה האסלמית זה החבר'ה המתונים ושוחרי השלום והטיפול בסוגיות האזרחיות של מנסור עבאס, לא?", ואף הוסיף: "נתניהו הוא אחד המנהיגים בעלי הניסיון והראיה הרחבה ביותר שיש, ואם הוא אומר שהקמת ממשלה שתישען על עבאס היא דבר שאסור לעשות הוא יודע מה הוא מדבר".
מגיש ערוץ 20 תקף בחריפות את ההתנגדות של הציונות הדתית להישענות על מנסור עבאס כדי להקים ממשלת ימין בראשות נתניהו: "יש הרבה כפיות טובה ביחס לנתניהו. אבל בדמוקרטיה גם אם אתה מנהיג גדול רוצים להחליף אותך. וזה לגיטימי. ולכן אני מבין את השמאל גם אם לא את עומק המרמור שלו", כתב ריקלין בחשבון הטוויטר שלו.
לדבריו, אותה התנגדות של הציונות הדתית היא לא פחות מאשר בושה: "אבל הציונות הדתית על כל חלקיה כמעט. אין שיעור לגודל כפיות הטובה שלה. וההתנשאות. והשקרים. וגלגול העיניים. אני מתבייש שגדלתי שם".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שומע דעות כולם
    ביביסט 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חזק שמעון ריקלין ואני לא אומר את זה כי אני ביביסט אלא כי אני חושב מה באמת סמוטפליץ עושה = ממשלת ערבים- שמואל סמוטריץ יש לו ראש של מזרחיסט מטומטם פניטיות....
    סגור
  • 4.
    זה אותו ריקלין
    שלמה 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה אותו ריקלין שאמר שהציונות הדתית מתה, איך אפשר להתבייש ממשהו שלטענתו לא קיים?
    סגור
  • 3.
    טיפוס עצבני
    מארק 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא הצלחתי להבין מה מפריע לו.אני
    סגור
  • 2.
    ריקלין. מתי שאידיאולוגיה וחנופה נפגשים צריך לבחור באידי (ל"ת)
    יוחאי 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    גם אנחנו מתביישים
    גם אנחנו 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גם אנחנו מתביישים שגדלת שם
    סגור