תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד סמוטריץ' "הכנסו גזען לכנסת ולא תאמינו מה הוא עשה"

העיתונאי חיים לוינסון לא מפספס הזדמנויות לעקוץ את נתניהו, אחרי שהצעת הליכוד להרכב הוועדה המסדרת נפלה נתניהו הפנה אצבע מאשימה כלפי בצלאל סמוטריץ', לוינסון עקץ את נתניהו ותקף את יו"ר מפלגת הציונות הדתית
מערכת ice |  1
סמוטריץ לוינסון (צילום משה שי אוליבר פיטוסי פלאש 90)
לא מעט אמוציות היו אתמול (שני) בכנסת, נתניהו לא רגיל להפסיד ולפיד לא רגיל לנצח ובכל זאת נתניהו הפסיד את הוועדה המסדרת. רע"מ הצטרפה להצבעת גוש השינוי והעבירה את ההצעה להרכב הוועדה המסדרת של ח"כ מאיר כהן מיש עתיד. נתניהו תקף את סמוטריץ אחרי ההפסד והעיתונאי חיים לוינסון הצטרף לחגיגה ועקץ את השניים.
 
לוינסון הגיב לציוץ של מיכאל שמש מכאן 11 שדיווח כי נתניהו אמר אחרי ההפסד בהצבעה: "הוא (סמוטריץ') הכשיל אותנו. ההתגרות שלו באנשי רע"מ גרמה למנסור עבאס לעבור לצד השני". לוינסון עקץ את נתניהו ותקף את סמוטריץ: "הכנסנו גזען לכנסת ולא תאמינו מה הוא עשה".
הדיווח של שמש מגיע על רקע דבריו של מנסור עבאס אתמול (שני) שאמר: "סמוטריץ' משפיל אותנו. לא מוכנים שידרסו אותנו יותר", יו"ר הציונות הדתית לא נשאר חייב וכתב על החלטת רע"מ לתמוך ב"גוש השינוי": "מי שתלה את יהבו בתומכי טרור גם אכל את הדגים המסריחים, גם חטף מכות, וגם גורש מן העיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי בנה את סמוטריץ' ונעקץ. (ל"ת)
    עקרב בנעל 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור