חדשות

אבי בניהו חושף מה הוא חושב על החלטת הרמטכ"ל כוכבי

בירושלים מהומות ובעזה שיגורים לעבר ישראל, הרמטכ"ל אביב כוכבי החליט הבוקר כי הוא לא ייסע לוושינגטון כמתוכנן אלא יישאר בארץ ויקיים הערכת מצב ביטחונית, איש התקשורת והתא"ל במילואים אבי בניהו חושף מה הוא חושב על ההחלטה
מערכת ice | 
אביב כוכבי (צילום דובר צהל)
ימים מתוחים עוברים על ישראל, המהומות בירושלים לא נרגעות וגם היום (שבת) התפרעו צעירים ערבים על יד העיר העתיקה וגם בדרום המצב לא שקט כששיגורים יוצאים מעזה לכיוון ישראל ללא הפסקה, הרמטכ"ל אביב כוכבי החליט לבטל את נסיעתו המתוכננת לוושינגטון על מנת לקיים התייעצות ביטחונית על המצב בירושלים. איש התקשורת והתא"ל במילואים אבי בניהו הגיב להחלטתו של כוכבי.
בניהו כתב הערב (שבת) בחשבון הטוויטר שלו: "בקביעתו לקיים הבוקר הערכת המצב וביטול נסיעתו לוושינגטון , הבהיר למעשה הרמטכ״ל כוכבי לדרג המדיני שמעליו את חומרת הארועים בירושליים ואת חובתם להתחיל ולהשליט חוק וסדר על יהודים וערבים בהקדם." לא כולם הסכימו עם הפרשנות שנתן בניהו.
העיתונאי בן כספית הגיב לבניהו וכתב: "אחי, הרמטכ"ל לא מטפל בירושלים. הוא אחראי על עזה. ירושלים זה משטרה." במהלך היום נפגש כוכבי עם ראש הממשלה נתניהו ודנו על המצב הביטחוני בעזה, השיגורים כרגע לא נפסקים ובשעה האחרונה יורטה רקטה שכוונה לעבר העיר שדרות, בצה"ל בוחנים דרכי תקיפה כתגובה לירי המתמשך. גם בירושלים התחדשו העימותים בין ערבים לשוטרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה