משפט

מקבלים הודעות ספאם? תביעה ייצוגית על סך 2.5 מיליון שקל הוגשה

עוה"ד יוסף קצב וזיו גלסברג ומר ירון שמיר הגישו תביעה ייצוגית לבית המשפט נגד אתר זאפ על סך של 2.5 מיליון שקל, זאת בטענה שהם מקבלים הודעות ספאם בניגוד להוראת הדין
מערכת ice | 
קבוצת זאפ (צילום vecteezy)
עוה"ד יוסף קצב וזיו גלסברג ומר ירון שמיר הגישו תביעה ייצוגית לבית המשפט נגד אתר זאפ על סך של 2.5 מיליון שקל, זאת בטענה שהם מקבלים הודעות ספאם לחשבון המייל שלהם, זאת בניגוד להוראת הדין, לרבות ובעיקר הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 (להלן: "חוק התקשורת"), המכונה גם "חוק הספאם".
התביעה היא בגין משלוח דואר זבל שקבוצת זאפ שלחה לנמענים שונים. שנת 2021 כבר נתבעה זאפ בגין משלוח דואר זבל (בהיקף מצומצם יותר) ופיצתה את הנמענים שקיבלו את ההודעה. 
 
התובעים טוענים בכתב התביעה כי הם מאסו בהודעות הספאם שהם מקבלים מחברת זאפ וכי הם מהווים עבורם מטרד של ממש, פוגעים בפרטיותם, מבזבזים את זמנם, כל זאת תוך שהם שולחים זאת בכל אמצעי התקשורת שלהם - סמס, וואטסאפ, מיילים פייסבוק וטלגרם.
עוד נטען כי בעקבות כך שהם מפרים את הוראת החוק, הם מלמדים במעשיהם שזו הנורמה ושלא נורא לעבור על החוק. שלושת המבקשים טענו כי מדובר בדברי פרסומת, על אף שלא קיבלו הסכמה לשלוח להם הודעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה