משפט

טענות להטרדה מינית נגד כוכב הרשת: שתי תלונות הוגשו במשטרה

תלונות הוגשו למשטרה נגד כוכב הרשת אלעד לוי בגין הטרדות מיניות, שתי נשים שטוענות שהטריד אותן מינית לפני מספר שנים, לוי מסר: "אני מכחיש מכל את הטענות כי פגעתי או הטרדתי וזוהי עלילת דם"
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני מספר ימים, התחקירן דניאל עמרם חשף כי כוכב הרשת אלעד לוי, היה שותף בחברת "מומנטו לייזר", חברה שנעלמה ללקוחותיה ביום אחד עקב "פשיטת רגל" מה שהתברר ככל הנראה כפעולה משותפת של אלעד לוי ושותפו. לאחר זאת, פורסם כי אלעד לוי הטריד מינית לכאורה את אחת מעובדות החברה. לאחר פרסום זה, הגיעו עוד תלונות על לוי מנשים שטוענות שאותן הטריד לפני מספר שנים ושתי בנות הגישו תלונה נגדו במשטרה במהלך הימים האחרונים.
"לא רציתי להיות היחידה על הגריל״ בימים האחרונים הקשבתי לעשרות עדויות וזה פשוט הזוי, היו פה עשרות בנות שבמשך שנים פחדו מאיזה דושבג אנס זבל רק כי יש לו איזה כמה עוקבים ו״מעמד״ כלשהו. ״כל השנים האלו חיכיתי לשמוע שזאת לא רק אני, פחדתי להיות היחידה שתגיד שהסלברטי הגדול אלעד לוי הטריד אותי מינית״. כך דניאל עמרם מפרסם עדות של בחורה שפנתה אליו בטוויטר.
 
שתי עדויות התפרסמו היום באתר ynet בהן סיפרו שתי בנות: "הייתי בת 16, ילדה, לא חשדתי בכלום ונשענתי להריח את הבושם שלו - ופתאום במאית שניה הוא לקח את היד, ואיכשהו, אני עדיין לא מבינה אחרי כל השנים אך, הוא הגיע לשורט, הסיט אותו ודחף אצבע לאיבר המין שלי".
מתלוננת אחרת שיתפה: "הייתי ילדה בת 16. ואז הוא התחיל לעשות מעשים, התחלתי להבין מה קורה וקפאתי. הייתי שם עד הבוקר. הוא ידע שזה לא בהדדיות".

תגובת אלעד לוי: "כפי שחונכתי ובאמונתי, אני מכבד נשים ולעולם לא אנהג כלפיהם בחוסר כבוד ובאלימות כלשהי. אני מכחיש מכל את הטענות כי פגעתי או הטרדתי וזוהי עלילת דם. אשתי ליהי היא הסלע שלי, וגם בשעה זו היא עומדת לצידי ויודעת שאין דבר בעולם שאני אוהב יותר ממנה ומהמשפחה שבנינו. אני מאמין בצדקת הדרך שלי. אני שומר לי את הזכות על הגשת תביעה בנוגע להוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בשם הטוב. אני סמוך ובטוח שהצדק יצא לאור!".
ליהי לוי, אשתו של אלעד, מסרה: "אני יודעת למי אני נשואה ויודעת שהוא לעולם לא יפגע באדם ובטח לא באישה. אני עומדת לצידו כל הזמן ולתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה