משפט

ליברמן קורץ לליכוד? כל הפרטים על סיום הסכסוך הגדול

בתפקיד הבורר? בזמן שהוא לא תוקף את נתניהו, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יושב על המדוכה ומיישב סכסוכים במפלגת השלטון השנואה. האם דוד ביטן ומיקי זוהר הם רק קצה הקרחון?
דוד זולדן |  4
דוד ביטן, אביגדור ליברמן, מיקי זוהר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סכסוך עמוק וישן בין מיקי זוהר לדוד ביטן הגיע לסופו כאשר הגורם המתווך הוא לא אחר  מיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מי שהיה בעבר מנכ"ל משרד רה"מ וכיום יריב מר. בפגישה לילית חשאית נסגרו הפרטים בין היריבים ושהתקיימה בביתו של מקורב לליברמן, כאשר שליברמן יושב על המדוכה ומפקח על הסולחה.
מוטי קסטל כתב ערוץ 14 שופך אור על הפגישה ומצביע על סכסוך כבד שנים בין מיקי זוהר לדוד ביטן שנמשכה תקופה ארוכה עוד מימי הקרבות על הליכוד העולמי, הסתיימה ונפתרה לפני מספר חודשים בחסות גורם מפתיע במיוחד: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מי שהיה בעבר מנכ"ל הליכוד.
 
הסולחה התרחשה בפגישה לילית סודית בין הניצים שהתקיימה בביתו של מקורב לליברמן, כשליברמן יושב ומיישב את ההדורים. ליודעי דבר ושותפי סוד מעטים, האירוע הזה מוכר בעיקר סביב האינטרסים המשותפים במוסדות הלאומיים. שם, מאחורי הקלעים ובמחשכים נרקמים דילים שהציבור הכללי אינו מכיר. מתקיימים שיתופי פעולה פוריים בין שלל המפלגות – גם כאלו שבכנסת וכלפי חוץ נראים כיריבים מרים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מכירה בנזיד עדשים
    ש. 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות ברכותיי לכבוד ראש העיר החדש שלנו. אני רואה שהמנטור שלו (שגם בו דרך אגב תמכתי [חבר ליכוד]) דאג לסגור דילים (צריך לבדוק חוקיות) כדי למכור את העיר לכל דיכפין ייתי ויכול
    סגור
  • 3.
    היהפוך ונמר חברבורותיו
    שמשון 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן מכר את תומכיו למען כמה חברי האצולה שלו מקרב העלייה הרוסית. עיין ערך - חולון (סולחה בין מלניקוב לקינן) קרית גת (מכר את התומכים שלו למען המקורבים)
    סגור
  • 2.
    קיצבת זיקנה
    רובי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר ליברמן היקר. אנא ממך הפעל כוחך לחקיקת החוק שהגשת בנושא קיצבאות הזיקנה
    סגור
  • 1.
    כולם תחמנים .מושחתים.רמאים (ל"ת)
    ויו 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור