משפט

רשות המסים בהלם: המשפחה מחיפה העלימה 150 מיליון שקל

בעקבות חקירת ימ"ר חוף עלה חשד לכאורה לביצוע עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות עפ"י פקודת הכנסה. מהחקירה עולה כי אב המשפחה הסתיר את עיסוקיו מפקיד השומה והשמיט הכנסות בסכום עתק, תוך שימוש בחשבונות הבנק של בני משפחתו לשם הפקדות שיקים ומזומנים ורישום דירות פאר ורכבי יוקרה 
מערכת ice |  2
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
תפיסת ענק של משטרת ישראל בשיתוף דוברות רשות המיסים, שהודיעו הבוקר [שלישי] כי בני משפחה מאזור חיפה נעצרו היום  בחשד לעבירות של השמטת הכנסות והלבנת הון בהיקף של למעלה מ-150 מיליון שקל.
בעקבות חקירה של ימ"ר חוף מפלג תשאול ופקיד שומה חקירות חיפה , עלה חשד לכאורה לביצוע עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות עפ"י פקודת הכנסה. מהחקירה עולה כי אב המשפחה הסתיר את עיסוקיו מפקיד השומה והשמיט הכנסות, תוך שימוש בחשבונות הבנק של בני משפחתו לשם הפקדות שיקים ומזומנים ורישום דירות פאר ורכבי יוקרה על שם בת זוגו וילדיו לשם השמטת הכנסות והלבנת הון. 
 
עוד עולה מהחקירה כי החשוד פתח כרטיסים על שם בני משפחתו בנש״פים להפקדת וביצוע פעולות בכספים שהושמטו. היום החקירה הפכה לגלויה עם עיכובו של החשוד ובני משפחתו לחקירה וביצוע חיפושים בדירתו.
בין היתר נתפסו רכבים במאות אלפי שקלים של המותג מרצדס, האחד רכב שטח והשני רכב פרטי יוקרתי. כמו כן המשטרה פשטה על הנכס והוחרם רכוש שהיה בחזקתו של החשוד במעשים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגונב מגנב פטור
    NRMG 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יקח עורך דין טוב יקבל מכסימום עבודות שרות וכופר. ראו את מקרה אייל גולן.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!
    יואל הנביא 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעלימי המיסים, מתעשרים על חשבוננו... מהמגזר?
    סגור