משפט

אליהו יוסיאן מחזיר בענק לדניאל עמרם: "מקווה שהבין מה ההשלכות"

יוסיאן פנה לבית המשפט בטענה שהתחקיר שעמרם פרסם עליו שקרי, ובהמשך עודכן כי אכן התקבלה ההחלטה שעל העיתונאי למחוק את כלל הפרסומים בנושא, וכי הוא אינו רשאי לפרסם את החלק השני בתחקיר
מערכת ice | 
אליהו יוסיאן (צילום מסך ערוץ 14)
העיתונאי דניאל עמרם פרסם לאחרונה חלק ראשון מתחקיר כנגד איש התקשורת אליהו יוסיאן, אשר הכחיש וטען כי שכנתו (אשר היוותה את המקור העיקרי לאותו התחקיר) הטרידה אותו ופגעה בפרטיות משפחתו. כעת, נראה כי בית המשפט אסר על עמרם לפרסם את החלק השני בתחקיר וקבע כי הוא מחויב להסיר את כל הפרסומים הקודמים שהפיץ בנושא זה.
"כולי תקווה שדניאל עמרם מבין מה ההשלכות של ביזיון צו בית המשפט", כתבה עמרם בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר). עוד הוא הוסיף: " לא ליפול בפח של דניאל. הוא יושב בחול והראשונים שמסתבכים הם אלה שנמצאים בארץ ומשתפים פעולה איתו בהוצאת דיבה ולשון הרע". לסיכום, הודה לבית המשפט על כך שהזדרזו לנקוט בצעדים משפטיים כנגדו, וכתב: "אישה וילדים הם קו אדום".
   
נזכיר כי לאחר פרסום חלקו הראשון של התחקיר, יוסיאן איים בתביעת דיבה בסך שני מיליון שקל כנגד עמרם. "אתה קבעת וחרצת את גורל הפרשה על בסיס אפס ראיות ותחושות בטן בלבד. מדובר בעבודה עיתונאית זולה אך נפסדת תוך ביצוע עבירות פליליות", כתב בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה